۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۸۴۶۵۰

زائران رضوی در شب شهادت حضرت زهرا اشک ماتم ریختند

زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با شب شهادت مظلومانه بی بی دو عالم؛ حضرت زهرای مرضیه (س) به عزاداری پرداختند و حرم رضوی غرق اندوه و ماتم شد.
حرم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شب شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، ام ابیها حضرت صدیقه طاهره(س) جمع کثیری از عاشقان و دلدادگان به امامت و ولایت برای عرض تسلیت به ساحت قدسی امام هشتم در حرم ایشان گردهم آمدند.

مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) چهارشنبه شب با مرکزیت رواق امام خمینی(ره) به همراه پخش صوت در اماکن متبرکه رضوی برگزار شد.

در این مراسم حاج احمد واعظی و امیر عارف، مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند و زائران و مجاوران رضوی نیز در غم و اندوه شهادت حضرت زهرا(س) به سوگ نشستند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه،  امام جمعه موقت مشهد نیز ضمن عرض تسلیت حضرت زهرای اطهر(س) به محضر امام رضا(ع) و دوستداران و ارادتمندان اهل بیت(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بود که در رواق دارالمرحمه برپا شد.

زائران غیرایرانی نیز در رواق های دارالرحمه، غدیر و کوثر با مرثیه سرایی و مداحی برای شهادت یگانه دخت پیامبر(س) و بی بی دو عالم عزاداری کردند./202/1308/ب1

ارسال نظرات