۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۸۵۱۶۲
امام جمعه میانه:

تربیت صحیح فرزندان باید بر اساس سیره اهل بیت باشد

حجت الاسلام محمدی تربیت صحیح و کامل فرزندان را بر اساس آموزه های اسلامی و تبعیت از سیره اهل بیت پیامبر دانست و گفت: فرزندانی که تا هفت سالگی براساس آموزه های اسلامی تربیت یافته باشند، به طور قطع تربیت‌های ناصحیح را پس خواهند زد.
تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه شهرستان میانه عصر امروز در همایش بصیرتی خواهران فعال فرهنگی میانه با بیان اینکه عاشورای حسینی و قیام کربلا حیات بخش اسلام است، اظهار داشت: در این میان عامل حیات و معنویت بانوان مسلمان حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه شهدای ما جان خود را فدای اسلام، حجاب و تربیت اسلامی کردند، خاطرنشان کرد: شهدا برای یک جامعه ایده آل اسلامی و تربیت انسانی مؤمن در این جامعه و به عبارت دیگر برای تحقق اسلام ناب محمدی جان خود را فدای اسلام و معنویت کردند.

حجت الاسلام عبدالله محمدی اساسی ترین سفارش حضرت زهرا (س) را مسأله تربیت عنوان کرد و گفت: تربتیت صحیح فرزندان ممکن نیست مگر در تبعیت از سیره اهل بیت پیامبر، بنابراین بررسی و فهم سیره تربیتی این بزرگواران مهم و ارزشمند است.

وی حضرت زهرا(س) را شهیده راه  ولایت دانست و گفت: فاطمه زهرا(س) دخت نبی مکرم اسلام در مسیر ولایت و برای صیانت از آن جان خود را فدا کرد و در حقیقت الگوی ولایتمداری برای ملت بزرگ ایران است، تبعیت و حمایت از ولایت فقیه را باید از حضرت زهرا(س) بیاموزیم.

امام جمعه میانه تربیت صحیح و کامل فرزندان را بر اساس آموزه های اسلامی و تبعیت از سیره اهل بیت پیامبر  دانست و تصریح کرد: فرزندانی که تا هفت سالگی بر اساس آموزه های اسلامی تربیت یافته باشند، به طور قطع تربیت‌های ناصحیح را پس خواهند زد.

حجت الاسلام محمدی انقلابی گری را در همراهی با ولایت عنوان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) اولین و برترین مدافع و مبلغ ولایت بود و در این راه، به مقام شهادت نایل شدند، بنابراین باید این بانوی بزرگ الگوی حقیقی ملت در حمایت و صیات از ولایت قرار گیرد./854/203/ب2

ارسال نظرات