۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۹۵۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

سال 96 آزمون بزرگ ملت ایران در انتخاب اصلح است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در سال ۹۶ ملت ایران با آزمون بزرگ انتخابات رو به رو هستند و باید با حضور حداکثری فرد شایسته را انتخاب کنند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران، اظهار داشت: مردم باید در صحنه انقلاب حضوری گسترده داشته باشند.

وی ابراز داشت: در سال ۹۶ ملت ایران با آزمون بزرگی رو به رو هستند که باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد شایسته در این آزمون شرکت کنند، باید رویکرد عامه مردم در انتخابات برطرف کردن نیازهای جامعه و نظام باشد نه اینکه با معیارهای انتخابی قومی قبیله‌ای به‌ پای صندوق‌های رأی بیاییم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروزه جامعه با مشکلاتی رو به رو است، پس باید در انتخابات شخصی را انتخاب کنیم که برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی دارد تا جامعه به سمت پویایی و پیشرفت برود نه اینکه حزبی و قومی قبیله‌ای در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و جایگاه آن در تعیین تکلیف آینده کشور، گفت: در سال آینده نیاز به برگزاری جلساتی با محوریت انتخابات داریم تا بتوانیم انتخاباتی باشکوه و در نهایت امنیت و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم و وظیفه خود را در قبال کشور به انجام رسانیم.

حجت الاسلام حاجی زاده درباره اقتصاد مقاومتی، افزود: اصل اول برای این مسأله فرهنگ‌سازی است، اگر کاری کنیم که افراد از همان دوران کودکی به دنبال کالای خارجی نروند و اولویت آن‌ها در انتخاب کالای ایرانی باشد مشکل اقتصاد حل می‌شود، البته نباید این موضوع را فراموش کرد که تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالای خود را افزایش دهند./854/203/ب2

ارسال نظرات