۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۸۱۲۲
رییس جمهور:

دولت برای تحقق شعار سال تلاش می کند

رییس جمهور گفت: تمام سال های کشور باید سال پیشرفت ملت باشد به ویژه امسال که سال تولید ملی و اشتغال است همه ما تلاش می کنیم تا شعار سال جاری محقق شود.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور صبح امروز در فرودگاه بیرجند و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال نو را به تمام هموطنان و به ویژه مردم خراسان جنوبی تبریک می گویم، امیدوارم سال جدید سال رحمت برای همه باشد.

وی گفت: تمام سال های کشور باید سال پیشرفت ملت باشد به ویژه امسال که سال تولید ملی و اشتغال است، همه ما تلاش خواهیم کرد تا شعار سال جاری را محقق کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه بسیار خوشحالم که نخستین سفر بنده در سال جدید استان مرزی و مهم خراسان جنوبی است، افزود: در این سفر تمام قول هایی که در سفر قبلی خود به این استان داده شد مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه باید طرح های نیمه کاره تا پایان دولت یازدهم در این استان به اتمام برسد، تصریح کرد: امید داریم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان خراسان جنوبی باشد.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت رییس جمهور را در سفر به خراسان جنوبی همراهی می کنند.

رییس جمهور قرار است در این سفر چند پروژه مهم از جمله کارخانه سیمان باقران، ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر بیرجند، مخازن نفتی بیرجند، 23 طرح آبرسانی برای 45 روستا، گازرسانی به شهرهای حاجی آباد و اسفدن را به بهره برداری برساند./201/880/ب1

ارسال نظرات