۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۸۹۳۵۲
امام ‌جمعه بجنورد:

مدیران از پرداختن به حاشیه‌ها خودداری کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه حاشیه پردازی در مدیریت مجموعه‌ها زیان‌بار است، گفت: مدیرانی موفق‌تر هستند که تنها به خدمت خالصانه و متعهدانه فکر کنند و از حاشیه‌ها پرهیز کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی ‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به خدمات مناسب دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه سلامت جامعه، اظهار کرد: با مدیریت خوب و فعالی که در سال‌های اخیر در مجموعه بهداشت و درمان صورت گرفت، شاهد پیشرفت‌ها و خدمات ارزنده‌ای درزمینهٔ ارتقای سلامت جامعه بودیم که این خدمات بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی ادامه داد: اکنون تنوع و تحول و ارتقای سلامت در جامعه بسیار محسوس و قابل‌مشاهده است که این امر بازگوکننده تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و همه کارکنان واحدهای بهداشتی و درمانی است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت مدیریت مجموعه‌ها به‌ویژه در مقوله سلامت و بهداشت جامعه، افزود: مدیریت مؤثر نقش بسزایی در ارتقای هر مجموعه برای رسیدن به اهداف سازمانی دارد؛ اما اگر مدیران خود را سرگرم حواشی کنند، مطمئناً زمینه‌های خدمت مفید به جامعه از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و کارکنان باید اصل تعریف‌شده خدمت را مورد نظر داشته باشند و از پرداختن به حاشیه‌ها که دست‌اندازهای بسیار عمیقی برای نرسیدن و بازماندن از هدف اصلی است، خودداری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مجموعه پزشکی و درمانی استان، گفت: باید برای بکارگیری افراد و نیروهای متخصص و متعهد به‌ منظور ساخت جامعه و تمدن اسلامی همت مضاعف داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: در این راستا داشتن وجدان کاری و ایمان به کار دو مقوله بسیار مهم برای رسیدن به اهداف عالیه نظام است.

ابراهیم گلمکانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم در این دیدار به ارائه گزارش کار سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت و از افتتاح چند پروژه‌ مهم بهداشتی و درمانی در چند روز آینده در استان با حضور رییس جمهور خبر داد./9314/202/ب2

ارسال نظرات