۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۹۶۴۷۰
آیت الله علما:

جشن تکلیف به معنای اعلام بندگی در برابر خداوند متعال است

آیت الله علما برگزاری جشن تکلیف را روشنی بخش راه فرزندان دانست و گفت: جشن تکلیف به معنای اعلام بندگی در برابر خداوند متعال بوده و بنده پس از رسیدن به این سن باید به دستورات الهی پایبند باشد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در آیین جشن تکلیف 800 دانش آموز دختر دبستانی، ابراز داشت: برگزاری جشن تکلیف به معنای وجوب اطاعت از دستورات خدا و قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید پس از جشن تکلیف به دستورات اسلام پایبند بود و در مسیری غیر از مسیر اسلام گام نگذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه جشن تکلیف را روشنی بخش راه فرزندان دانست و افزود: جشن تکلیف مسیر زندگی فرزندان را روشن و پرنور کرده و این آیین زیبا مشوق فرزندان برای عمل به دستورات الهی است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: جشن تکلیف به معنای اعلام بندگی در برابر خداوند متعال بوده و بنده پس از رسیدن به این سن باید به دستورات الهی پایبند باشد و انجام عبادات از مهترین اعمال برای اثبات بندگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: جشن تکلیف ار ابتکارات قابل ستایش سید بن طاوس بوده و اقدام این اندیشمند و دانشمند بزرگ بسیار شایسته و زیبا بوده و مؤکد لزوم انجام فرایض دینی از سوی فرزندان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای فرزندان این سرزمین، بیان داشت: امید است همه در راه بندگی خدا ثابت قدم و درخشان ظاهر شده و به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات