۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۹۶۴۹۹
امام جمعه همدان:

تصمیمات پرشتاب به معنای هدررفت منابع کشور است

امام جمعه همدان با بیان این که امروز پول های گزاف برای کارهایی که کارشناسی نشده هزینه می شود، گفت: تصمیمات پرشتاب به معنای هدررفت منابع کشور است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل مردم در جامعه، اظهار داشت: امروز نیاز مردم در اموری مانند معیشت، بیکاری و ازدواج است و باید مسؤولان در این زمینه ورود کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای فعالیت های عمرانی و ایجاد مکان ها نباید عجله کرد چرا که تعجیل در امور یکی از رذیلت های اخلاقی در اسلام محسوب می شود.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان این که امروز پول های گزاف برای کارهایی که کارشناسی نشده هزینه می شود، گفت: در روایات آمده است که عجله از سوی شیطان است و تصمیم هایی که با عجله انجام شده پول های کلانی برای آن هزینه شده ولی هیچ فایده ای نداشته است.

وی با اشاره به این که برخی می گویند چند ده میلیارد برای دارالقرآن هزینه شده است، گفت: متأسفانه با هزینه چند ده میلیاردی دارالقرانی ساخته شده است که هیچ استفاده منطقی ازآن نمی توان متصور بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: بسیاری از مشکلات شهری بی تفاوت رها شده است و باید دانست که تکروی در امور خدماتی خسارات زیادی به بار می آورد.

وی با بیان این که امروز شرکت در انتخابات بر همگان امری واجب و ضروری است، گفت: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات به یاوه گویی های غرب پایان داده و سبب تقویت نظام اسلامی شوند.

آیت الله طه محمدی بررسی و تحقیق را مهمترین روش برای انتخاب اصلح توصیف کرد و گفت: مردم باید با تحقیق و تفحص فروان تمام تلاش خود را برای انتخاب اصلح به کار گیرند چرا که با انتخاب اصلح آینده جامعه و نظام اسلامی بیمه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به ویژگی های انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: انقلابی بودن، کارآمدی، تعهد و تخصص از ویژگی های بارز نامزد انتخاباتی است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات