۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۹۶۶۳۵
دادستان قزوین:

نامزدهای انتخابات از مسیر قانون خارج نشوند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کاندیداهای شورای شهر و روستا باید از قانون شکنی بپرهیزند و از مسیر قانون خارج نشوند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کاندیداها اصلح بودن خود را با زیر سؤال بردن و تخریب دیگران به اثبات نرسانند، بلکه برای جلب نظر مردم ایده‌های علمی، منطقی، قابل اجرا و در حد توان و مسؤولیت خویش ارائه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تفرقه‌های قومی و مذهبی در تبلیغات ممنوع و مغایر با امنیت ملی است، ابراز داشت: باید هنجارهای انتخاباتی و رفتارهای صحیح نهادینه شود و اصول، ارزشها و رفتار انتخاباتی گسترش باید.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود : یکی از وظایف داوطلبان شورا قانون گذاری برای اداره شهر و روستا است، پس باید از قانون شکنی بپرهیزند و از مسیر اصلی قانون خارج نشوند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: اشخاص باید ظرفیت‌شان را بالا ببرند چرا که نهادینه شدن قانون‌گریزی و قانون‌شکنی به ضرر کشور است .

وی گفت: وفای به عهد و امانتداری از مسؤولیت هایی است که بر عهده کاندیداها است، چرا که امانتی که مردم به آنها می‌دهند برای خدمت است نه فرصت طلبی برای منافع شخصی، بنابراین باید خدمتگزاری را به عنوان اصول اخلاقی گسترش دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: امروز مردم باید با هوشیاری و آگاهی بیشتری برای انتخاب افراد شایسته وارد صحنه شوند و به انتخاب افراد متخصص و خدمتگزار همت گمارند تا اداره روستا و شهرشان به افراد امین، خدمتگزار و شایسته سپرده شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در پایان گفت: رسانه‌ها می‌توانند با جریان‌سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی به پیشگیری از جرایم و تخلفات در حوزه‌های مختلف کمک شایانی داشته باشند./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات