۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۸۰۱
حجت الاسلام نبوی:

مردم فردی را برگزینند که دارای روحیه انقلابی باشد

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های پیام نور تهران انتخابات را عامل اقتدار نظام دانست و داشتن روحیه انقلابی را مهم‌ترین شاخصه کاندیدای اصلح خواند.
حجت الاسلام سید محمود نبوی

حجت الاسلام سید محمود نبوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد: بحث حضور حداکثری مد نظر رهبری از دو جهت دارای حساسیت است؛ یکی در حوزه داخلی و دیگری در حوزه بین الملل که باید به آن توجه داشت.

وی افزود: در بحث داخلی، حضور پرشور سبب اقتدار نظام شده و همبستگی ملی را بالاتر می برد و در سطح بین الملل نیز موجب می شود تا دشمنانی که علیه نظام اسلامی دندان تیز کرده اند از اقتدار ایران اسلامی به هراس بیفتند.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های پیام نور تهران تصریح کرد: چند شاخص برای انتخاب کاندیدای اصلح باید مدنظر داشت که پایبندی نسبت به ارزش های دینی و انقلابی گری به عنوان یک شاخصه مهم سبب می شود تا فردی انتخاب شود که اعتلای دین و نظام اسلامی در باورش مهم باشد.

وی مردم داری را از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح دانست و خاطرنشان کرد: فرد اصلح کسی است که با مردم صادقانه حرف بزند و ذهنیت مردم را نسبت به نظام اسلامی تخریب نکند و از بیت المال سوء استفاده نکرده و با محبت با مردم برخورد کند.

حجت الاسلام نبوی اضافه کرد: حفظ اقتدار نظام در برابر دشمن و لزوم دشمن شناسی از دیگر ویژگی های اصلح است و باید تلاش کرد که کسی رییس جمهور نشود که با یک چراغ سبزش دشمن به ما طمع کند.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های پیام نور تهران تأکید کرد: پایبندی به فرامین رهبری و تبعیت از ولایت دیگر ویژگی فرد اصلح است و نباید کسی انتخاب شود که فضای دو صدایی را در جامعه به وجود آورد و اگر رهبری نکته ای بگوید، او موضعی برخلاف مواضع رهبری اتخاذ کند و فضای دو صدایی را در جامعه ایجاد کند.

وی در ادامه ابراز کرد: جلوگیری از فساد و روحیه انقلابی داشتن در برخورد با مفاسد از دیگر موضوعاتی است که باید در انتخاب اصلح مورد توجه قرار دارد و اگر کسی با روحیات و شاخص های رهبر انقلاب به عنوان رییس جمهور انتخاب شود کشور دچار تحول و پشرفت می شود.

حجت الاسلام نبوی در پایان خاطرنشان کرد: کمک به محرومان به عنوان یکی از اهداف نظام اسلامی باید در تفکر کاندیدای اصلح وجود داشته باشد و این موضوع را باید در عمل ببینیم و تنها با شعار حل نمی شود./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات