۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۵۱۹
معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه الزهرا مطرح کرد؛

تعریف برنامه‌های تبلیغی برای تمام سطوح آموزشی جامعه الزهرا

حجت الاسلام برادران با بیان اینکه آموزش در جامعه الزهرا(س) معطوف به تبلیغ است، از تعریف برنامه‌ های تبلیغی در کنار سایر دروس برای تمامی سطوح آموزشی این مرکز حوزوی خبر داد.
حجت الاسلام  محمد رضا برادران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، جلسه پایان سال تحصیلی با هدف تشریح برنامه‌های معاونت‌های آموزشی تربیتی، معاونت فرهنگی تبلیغی و بخش مشاوره جامعه‌الزهرا(س) با حضور معاونان، مسؤولان، اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(س)برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س)در این جلسه اظهار داشت: آموزش‌های جامعه‌الزهرا(س)مقدمه دین‌داری طلبه و خانواده‌ی اوست.

حجت الاسلام و المسلمین برادران با تأکید بر آسیب‌های عدم هماهنگی برخی آموزش‌های حوزوی و نیازهای جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: طبق دستور و برنامه‌ریزی مدیر جامعه‌الزهرا(س) هرگونه آموزشی که طلاب در این مجموعه می‌بینند، معطوف به تبلیغ است و با وجود اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه آموزش‌ها نسبت به حوزه‌های علمیه برادران به روزتر هستند، اما این مسئله برای امر تبلیغ و دفاع از دین کافی نیست.

وی افزود: در نظام آموزشی جامعه‌الزهرا(س)، برخی از آموزش‌ها برای تبلیغ و استفاده از توانمندی‌های طلاب در سطح جامعه اضافه می‌شود تا بانوان شاغل به تحصیل در جامعه‌الزهرا(س)نیازی به شرکت در دوره‌های تکمیلی تبلیغی نداشته باشند و برای هر کدام از سطح‌های آموزشی، تعریف تبلیغی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س)بیان داشت: ایام تابستان فرصت مناسبی برای تجهیز یک طلبه به دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی است و معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س)برای این دوره زمانی، سیر مطالعات آثار شهید مطهری(ره) را برنامه‌ریزی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین برادران ادامه داد: معاونت فرهنگی تبلیغی برای طلاب بین‌الملل که در طول تابستان در جامعه‌الزهرا(س) اقامت دارند، برگزاری جلسات هفتگی حضوری را در نظر گرفته است و در صورت خروج از ایران می توانند به صورت مجازی در این دوره ها شرکت کنند.

وی در پایان گفت: برنامه‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(س)در سال آینده حتما همراه با کارورزی خواهد بود و از جهت محتوایی و روشی دارای برنامه‌هایی است که قبلا در مجموعه‌های دیگر آزمایش شده است و از خواهران طلبه خواستار همکاری در این زمینه هستیم./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات