۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۰۲۱۱۲
معاون اجرایی سپاه ولی عصر خوزستان:

برگزاری انتخابات از برکات امام به ملت ایران است

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) جریان های اسلامی بزرگی را در جهان زنده کرد، گفت: برگزاری ماراتن سیاسی انتخابات در هر دو سال از برکات و دستاوردهای امام خمینی(ره) به ملت ایران است.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست اجرایی ستاد ارتحال امام که در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) جریان های اسلامی بزرگی را در جهان زنده کرد، خاطرنشان کرد: استکباری که اعتقاد داشت آغاز قرن 21 بدون اسلام خواهد بود و خود را برای چنین جشن و شادی آماده کرده بود اما با ندای امام و انقلاب اسلامی در اواخر قرن 20 معادلات جهانی بر هم زده شد.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خدمات ارزنده امام سبب شد تا رژیم صهیونیستی داعیه دار امپراطوری بر جهان، چنین تصوری را به گور برد و اذعان به شکل گیری امپراتوری ایران کند؛ ایرانی که در بر صنعاء، بیروت، دمشق و بغداد حضور دارد و انقلابی که سبب شد تا باب المندب به دست شیعیان افتد و معادلات جهانی بر هم زده شود.

این مقام مسؤول برگزاری ماراتن سیاسی انتخابات در هر دو سال را از خدمات و دستاوردهای امام خمینی(ره) برای ملت ایران برشمرد و افزود: از برکات انقلاب امام آن است که مردم آزادانه و بدون هیچگونه جبر و قهری پای صندوق های رأی حاضر و رییس جمهور و نمایندگانشان را انتخاب می کنند.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه باید برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام سنگ تمام بگذاریم، اظهار داشت: مداومت و پیگیری شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری شکوهمند سالگرد ارتحال امام جای تقدیر و تشکر دارد و تأکید ما بر هماهنگی و همکاری دستگاه های برگزار کننده مراسم است و با اطلاع رسانی مناسب و درست شاهد حضور عالی دوستان و امام دوستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دستگاهی و بخشنامه ای عمل کردن درباره برنامه‌ های بزرگداشت ایام 14 و 15 خرداد بدون نتیجه است، گفت: برخورد دستگاهی و بخشنامه ای عدم استقبال مردم را به همراه دارد؛ از این رو باید با دل وارد شد و بُعد فرهنگی برنامه ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

گفتنی است، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان مسؤولیت کمیته اجرایی در مراسم سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد را به عهده دارد./9456/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات