۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۰۲۲۸۰

مردم تبریز امروز به استقبال امام جمعه جدید خود می‌روند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم عصر امروز با استقبال مسؤولان، علما، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم وارد تبریز می شود.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم استقبال از حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز و فردا با حضور اقشار مختلف مردم تبریز برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم عصر امروز ساعت 19 با استقبال مسؤولان کشوری، فرماندهان لشکری، علما و روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین جمعی از اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز می شود.

نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی بلافاصله به سمت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حرکت خواهد کرد تا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کند و سپس به سمت بیت امام جمعه حرکت خواهد کرد.

همچنین گروه‌ها و طیف‌های مختلف مردم به صورت خودجوش در فضای مجازی و دیگر کانال‌های ارتباطی و رسانه‌ای از عموم مردم دعوت کرده‌اند تا از ساعت 12 فردا در میدان ساعت حضور یافته و به صورت جمعی برای شرکت در نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به سمت مصلای امام خمینی(ره) حرکت کنند.

گفتنی است، نماز جمعه تبریز فردا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اقامه خواهد شد./935/۲۰۳/ب2

 

ارسال نظرات