۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۰۲۳۱۴
با هدف دانش افزایی؛

دوره آموزش رایانه ویژه طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد

دوره آموزش رایانه ویژه طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، به همت معاونت پژوهش این مدرسه برگزار شد.
 دوره تربیت مبلغ نوین ویژه طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، دوره آموزش مقدماتی کامپیوتر ویژه طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، ظهر امروز به همت معاونت پژوهش این مدرسه برگزار شد.

در این دوره که به صورت هفتگی برگزار می شود، طلاب با اصول مقدماتی کامپیوتر و نرم افزارهای مورد نیازشان آشنا می شوند و آموزشهای لازم را می بینند.

گفتنی است این دوره با هدف دانش افزایی طلاب در زمینه های علمی و پژوهشی صورت می گیرد.

سعیده تارنگ، مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرکرد در این باره گفت: یکی از مهمترین نیازهای امروز طلاب برای بحث تبلیغ در بین جامعه به روز بودن آنها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر طلاب می خواهند به همه نیازهای معنوی و دینی جامعه پاسخ بگویند باید به سلاح روز که آشنایی با علوم جدید است، آشنا باشند، ابراز کرد: طلبه ای موفق است که بتواند متناسب با نیاز جامعه رشد کند؛ اگر بگوییم کسی که با کامپیوتر آشنایی ندارد و مسلط به کامپیوتر نیست، بی سواد است، گزافه نگفته ایم.

تارنگ با تأکید بر اینکه طلبه ای موفق است که بتواند تولید محتوا کند و داشته های خود را به روز و با توجه به وسایل ارتباطی امروزی به جامعه انتقال دهد، تصریح کرد: برای تحقق این مهم برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر در همه سطوح لازم و ضروری است./203/9457/ب1

ارسال نظرات