۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۴۱۰
مدیر مدرسه علمیه حجت:

ترک معاصی و گناهان افضل اعمال ماه مبارک رمضان است

مدیر مدرسه علمیه حجت گفت: از فرصت های ویژه ماه مبارک رمضان این است که در دریای غفران و رحمت الهی از باب توبه نسبت به گناهان گذشته وارد شویم.
ماه رمضان مسجد

مهری متینی مدیر مدرسه علمیه حجت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در باب فضایل و ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان از رحمت های ویژه خداوند متعال نسبت به بندگانی است که در دایره این ماه عزیز و پر خیر و برکت وارد می شوند.

وی در ادامه افزود: گاهی در ایام خاصی از سال، نسیم های ویژه پروردگار به سوی بندگانش می ورزد که باید تلاش کنیم تا در این ماه با شرافت و کرامت در معرض این نسیم الهی قرار بگیریم.

مدیر مدرسه علمیه حجت درباره توبه و انابه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حال که خداوند متعال با الطاف خود ما را به این ضیافت دعوت کرده و وارد مهمانی ویژه پروردگار متعال شده ایم، بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) بهتر است بهترین و مهمترین عمل این ماه که ترک معاصی و گناهان است، انجام دهیم.

متینی در رابطه با حفظ توبه گفت: کسی که در دایره رحمت الهی و توبه قرار گرفت، باید تلاش کند تا توبه خود را حفظ کند و خود را در معرض گناهان قرار ندهد. در روایت داریم حضرت موسی(ع) به امت خود فرمود گناه نکنید و فکر آن را هم نداشته باشید، چرا که گناه مثل یک آتش کوچک امارت زیبا و نوساز را، زشت، بدبو و تباه می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فرصت های ویژه ماه مبارک رمضان این است که در دریای غفران و رحمت الهی، از باب توبه نسبت به گناهان گذشته وارد شویم و این را سرمایه خود قرار دهیم. تا ان‌شاءالله بعد از اتمام این ماه عزیز و پر خیر و برکت نیز در دایره نباید های پروردگار متعال قرار نگیریم./303/966/ب1

ارسال نظرات