۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۰۲۸۱۹
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

ولایت فقیه خیمه انقلاب و رکن رکین حکومت اسلامی است

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت فقیه، گفت: ولایت فقیه خیمه انقلاب و رکن رکین حکومت اسلامی است که پشتیبانی از این جایگاه بر همه مسلمانان واجب است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان عصر امروز در مدرسه آیت الله آخوند(ره) گفت: نهضت امام راحل و آرمان های ایشان را نه تنها مردم ایران بلکه جهانیان به خوبی شناخته اند.

وی در ادامه با اشاره به حرکت انقلابی رهبر کبیر انقلاب بیان داشت: حرکت انقلابی و روحیه انقلابی گری امام راحل نه تنها حوزه ها و کشور را بیدار کرده بلکه سبب بیداری جهان اسلام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد: امام خمینی(ره) مرجعی اعلم و فقیهی جامع الشرایط بود که علم ایشان زبان زد عام و خاص بود.

وی در ادامه با اشاره جایگاه امام راحل در حوزه های علمیه اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در حوزه های علمیه مساله انقلاب اسلامی را تبیین کرده که اسلام یعنی تشکیل حومت اسلامی نه دین جدای از سیاست.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه خیمه انقلاب و رکن رکین حکومت اسلامی است که پشتیبانی از این جایگاه بر همه مسلمانان واجب است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد امام راحل نسبت به تبیین جایگاه ولایت خاطرنشان کرد: امام راحل هم در قانون اساسی و هم در عمل به مردم پشتیبانی از ولایت فقیه را آموزش داده اند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: نتیجه عدم پشتیبانی از جایگاه ولایت و رهبری خسران و آسیب صد در دصدی است از این رو مردم عزیز ایران اسلامی این مساله را به خوبی درک کرده و همیشه و همه حال پشتیان ولایت فقیه هستند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ساده زیستی مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: امیرمومنان علی(ع) می فرماید آیا من باید به شعار امیرمومنان قناعت کنم یا باید یار و یاور مردم باشم و مسؤولان نیز باید از این حرف درس گرفته و به ساده زیستی و یاری مظلومان بشتابند./۲۰۲/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات