۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۲۹۸۱
به مناسبت ایام رحلت امام خمینی؛

ویژه نامه تبلیغی علمدار اسلام ناب محمدی منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی علمدار اسلام ناب محمدی به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) پیرامون شخصیت ایشان به همت اتاق تبلیغ خراسان تهیه و منتشر شد.
امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به مناسبت ایام رحلت امام خمینی ویژه نامه تبلیغی پیرامون شخصیت ایشان با عنوان علمدار اسلام ناب محمدی(ص) به همت کارگروه علمی پژوهشی تهیه و تدوین محتوای علمی تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان تولید و متشر شد.

در این ویژه نامه موضوعاتی نظیر امام خمینی رحمه الله از منظر دانشمندان جهان، امام خمینی رحمه الله و نسل جوان، امام خمینی(ره) و سینما، و بصیرت امام خمینی رحمه الله علیه آمده است.

در بخشی از آن نظر جالب علامه حسن‌زاده آملی درباره امام خمینی(ره) آمده و نیز مطلبی با عنوان بعثی‌هایی که با ذبح «شبیه خمینی» پایکوبی کردند، کار شده و نیز موضوعات تحلیلی بر چرایی انقلاب اسلامی، حکمت و بصیرت امام راحل، و امام خمینی احیاگر تفکر دینی جای گرفته است.

مبلغان و علاقه مندان می توانند در این ویژه نامه موضوعاتی همچون ویژگی های حاکمان در مکتب سیاسی امام راحل، رهنمودهاى اخلاقى امام خمینى ‏رحمه الله به طلاب، اندیشه و عملکرد امام خمینی رحمه الله و شهرت گریزی امام (ره) رامطالعه کنند.

در کنار دهها مطلب ارزشمند دیگر پیرامون امام راحل، عناوین اصول ششگانه جاذبه و دافعه امام خمینی (ره)، انقلاب تمدن ساز، نقش مرجعیت در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی و امام، علمدار اسلام ناب محمدی(ص) در این ویژه نامه تبلیغی کار شده که بر روی پایگاه اطلاع رسانی اتاق تبلیغ خراسان قابل دریافت است.

قابل ذکر است که اتاق تبلیغ خراسان چند سال متوالی اقدام به تولید و انتشار ویژه نامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی پیرامون مناسبت های ملی و مذهبی، براساس شرایط روز کشور می کند که مورد استقبال طلاب، مبلغان و وعاظ قرار گرفته است./۲۰۳/۹۳۳/ب۱

ارسال نظرات