۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۰۳۰۲۳
مسؤول اداره تبلیغات اسلامی بابل:

عشق به امام راحل از اعماق وجودی مردم بر می خیزد

حجت الاسلام علی تبار با اعلام خبر برگزاری ۸۰۰ برنامه محوری سالگرد ارتحال امام راحل در شهرستان بابل، گفت: عشق به امام راحل از اعماق وجودی مردم برمی خیزد و با گذشت زمان راه و خط امام بیشتر مورد توجه جامعه ما قرار می گیرد.
عبدالعلی علی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل در بندپی شرقی بابل، گفت: انقلاب اسلامی با نام امام راحل گره خورده است و امروز ایران با نام حضرت امام خمینی در سطح دنیا شناخته می شود.

وی افزود: امام راحل انقلابی را رهبری کرد که تحقق وعده الهی برای ایجاد حکومت مستعضفان در عصر حاضر بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این مطلب که 800 برنامه با محوریت سالروز ارتحال امام راحل در سطح شهرستان بابل برگزار می شود، اظهار داشت: مردم دارالمومنین بابل از نخستین سالروز ارتحال ایشان در حرکتی مردمی هر سال با پای پیاده به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شدند که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، این برنامه اجرا نشده است.

وی ادامه داد: عشق به امام راحل از اعماق وجودی مردم برمی خیزد و این به واسطه دم مسیحایی امام راحل بود که توانست عزت و اقتدار را به مردم ما بازگرداند.

حجت الاسلام علی تبار ضمن تاکید بر این مطلب که امروز باید راه و خط امام مورد بازبینی جامعه ما قرار گیرد، تصریح کرد: دشمنان با عناصر داخلی خود در صدد ایجاد انحراف در جامعه هستند و در صدر برنامه های آن ها معرفی شخصیتی غیر واقعی از امام راحل است.

وی تاکید کرد: گنجینه سخنان امام راحل در قالب صحیفه امام و نگاه دغدغه مند ایشان در قالب وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل نمود دارد و باید جامعه ما برای شناخت حقیقی مسیر نورانی خط امام آن را مورد مطالعه و پژوهش عینی قرار بدهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: عمل به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل یک وظیفه برای ادای دین به امام خمینی است و این مهم باید به ویژه از سوی مسؤولان اجرا شود.

وی افزود: امروز امام خامنه ای با رهبری عالمانه خود مسیر نورانی امام راحل را بر عهده دارند و باید قدردان و شکرگزار نعمت ولایت فقیه  به واسطه برکات بسیار زیاد آن باشیم.

حجت الاسلام علی تبار به برخی ویژگی های شخصیتی امام راحل پرداخت و گفت: ساده زیستی، مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان، مردم محوری و تاکید بر حضور مردم برای حفاظت و پاسداری از انقلاب، توجه به داشته ها و استعدادهای داخلی به ویژه جوانان مومن و انقلابی را از ویژگی های بارز شخصیت امام راحل برای رهبری امت اسلامی بود.

وی ادامه داد: کسانی که در برابر نهیب و تهدید دشمنان سرسازشکاری با آن ها را دارند مطمئن باشند که از خط امام راحل فاصله دارند./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات