۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۱۸۵
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی؛

ویژه نامه تبلیغی کریم اهل بیت منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی کریم اهل بیت پیرامون شخصیت امام حسن مجتبی(ع) به همت اتاق تبلیغ خراسان برای استفاده علاقه مندان و مبلغان آماده و منتشر شد.
میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گرامی باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ویژه نامه کریم اهل بیت به مناسبت میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) به همت کارگروه تدوین محتوای تبلیفی اتاق تبلیغ خراسان آماده و بر روی سایت این نهاد به آدرسwww.Otaghfekr.ir  قرار گرفت.

در این ویژه نامه موضوعاتی با عنوان عوامل تربیت فرزند صالح از منظر امام حسن مجتبی‏ علیه‏ السلام در دو شماره، درسهایى از امام حسن مجتبى‏ علیه السلام، نمونه هایی از معجزات و کرامات امام حسن علیه السلام و چرا امام حسن‏ علیه السلام صلح کرد و امام حسین علیه السلام به جنگ پرداخت؟ کار شده است.

در ادامه نیز عناوینی همچون مقصود از اهل‌بیت چه کسانی‌اند؟، ضرورت و عوامل تربیت در سخن امام مجتبى علیه السلام، ده ویژگی اخلاقی امام مجتبی‏ علیه‏ السلام، تبیین شخصیت امام حسن مجتبی و امام حسن علیه السلام و پاسدارى از ارزش‏ها در این ویژه نامه جای گرفته است.

در بخش دیگر در کنار موضوع انتظارات امام حسن مجتبی علیه السلام از شیعیان به اشعار مخصوص ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام پرداخته اند که بیش از بیست شعر و سرود دسته جمعی گردآوری شده است.

قابل ذکر است از ابتدای رمضان 96 چند ویژه نامه متناسب با ایام به همت اتاق تبلیغ خراسان منتشر شده و در روزهای آتی نیز ویژه نامه ایام شب قدر و شهادت امام علی(ع) که در حال آماده سازی است منتشر خواهد شد./303/933/ب1

ارسال نظرات