۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۰۴۵۵۲
همسر شهید تقوی:

حجت‌الاسلام‌ تقوی لایق شهادت بود

همسر شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: ایشان خالصانه و برای خدا فعالیت می‌کردند و به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار اهمیت می‌دادند.
تشییع حجت الاسلام تقوی از شهداء حادثه تروریستی تهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، سرکار خانم «خدیجه عقیقی»، همسر شهید حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی تقوی» روز یکشنبه در دیدار مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) از خانواده این شهید گرامی، به ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان همواره در زمینه کارهای فرهنگی فعال بودند و به عنوان یکی از سربازان گمنام امام زمان(عجّ) فعالیت می‌کردند.

شهید حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین تقوی خالصانه و برای خدا فعالیت می‌کردند

همسر شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی که از دانش‌پژوهان مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآن جامعه‌الزهرا‌(س) است، عنوان کرد: ایشان لایق شهادت بودند و اگر مرگی بالاتر از شهادت بود، بدون شک خداوند به ایشان عنایت می‌کرد.

وی که به مدت ۲۷ سال با شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی زندگی مشترک داشتند، تصریح کرد: شهید تقوی در زمینه‌های فرهنگی، خالصانه و برای خدا فعالیت می‌کردند و به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیار اهمیت می‌دادند تا منویات رهبر معظم انقلاب را به مرحله عمل برسانند.

حضور فعال بانوان در فعالیت‌های فرهنگی یکی از خواسته‌های شهید حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین تقوی بود

همسر شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به فعالیت‌های شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی درباره گفتمان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این شهید بزرگوار بر مسائلی چون تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و معرفی انقلاب اسلامی تأکید زیادی داشتند.

وی تأکید کرد: ایشان معتقد بودند که بانوان باید در کنار تحصیل، به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند، یکی از خواسته‌های این شهید بزرگوار این بود که بانوان باید در قضیه انقلاب اسلامی و طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فعالیت کنند و آن را به مرحله عمل برسانند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات