۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۵۵۳۷
سردار سلیمانی:

استفاده از تجربیات راهیان نور عاملی در کیفیت بخشی این اردوها است

سردار سلیمانی استفاده از تجربیات راهیان نور، بررسی و ارجاع به برنامه های صورت گرفته را عاملی در کیفیت بخشی این اردوها در ادوار مختلف دانست.
سردار سلیمانی

به گززارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، جلسه برنامه ریزی در خصوص راهیان نور غرب و شمال غرب به ریاست سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و با حضور مسؤولان اردویی راهیان نور سپاه های استانی؛ آذربایجان غربی ، کردستان ،کرمانشاه و ایلام برگزار شد که محور تصمیمات صورت گرفته در خصوص ارتقا  و کیفیت بخشی به  اعزام های صورت گرفته از سراسر کشور و نحوه میزبانی این استان در ایام راهیان نور غرب و شمال غرب بیان شد.

سردار سلیمانی در این نشست اظهار کرد: یکی از اقدامات که می تواند به کیفیت  برنامه های پیش بینی شده در راهیان نور غرب و شمال غرب کمک شایان نماید بررسی و ارجاع به برنامه های صورت گرفته در ادوار مختلف راهیان نور در این مناطق به ویژه در  راهیان نور سال گذشته است.

وی ادامه داد:در آخرین جلسه قرارگاه مرکزی  راهیان نور سپاه و بسیج  که به ریاست سردار فضلی و با حضور  روسای ستادی و مسؤولان  اردویی راهیان نور سراسر کشور برگزار شد به صورت مفصل به راهیان نور غرب و شمال غرب پرداخته شد.

سردار سلیمانی افزود:جلسه پیش از این در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هم در این راستا بود با این تفاوت که در جلسه امروز فقط استان های میزبان حضور داشتند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان گفت : اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب، بعد از ماه مبارک رمضان دوباره از سر گرفته می شود./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات