۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۰۷۲۷۸
امام جمعه بیرجند:

مستکبران با شیوه ها و حیله های گوناگون اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند

امام جمعه بیرجند گفت: امروز مستکبران با شیوه ها و حیله های گوناگون اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند ولی ما باید با اتحاد و همدلی و همفکری پشت سر امام و رهبری حرکت کنیم و باید هماهنگ و همدل گام برداریم.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: بعد از اینکه فرزندان این ملت پاسخ حیله ها و نیرنگ ها و ترقه بازی های عوامل استکبار را دادند امروز نوبت مردم بود تا اقتدار ملی را در روز قدس نشان بدهند.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل هر مسلمانی یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد، گفت: قدس روز وحدت و اتحاد است و باید در برابر مستکبران تا می توانیم مقاومت کنیم.

امام جمعه بیرجند افزود: امروز مستکبران با شیوه ها و حیله های گوناگون اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند ولی ما باید با اتحاد و همدلی و همفکری پشت سر امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و باید هماهنگ و همدل گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: ستون خیمه انسانیت عقل است و آن جا که عقل نباشد اختلاف و تفرقه نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه اختلاف در جامعه اسلامی و ولایی بین مسلمانان معنا ندارد، ادامه داد: باید با منطق و عقل و دانش در جامعه گام برداریم تا بتوانیم در برابر استکبار و قدرتمندان ایستادگی کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های داعشی بار دیگر اقتدار و توان موشکی کشور را نشان داد، خاطرنشان کرد: امروز داعش به نام قرآن و اسلام زنان و کودکان را می کشد و باید تلاش کنیم جهل را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: عید سعید فطر، عید خلقت و زیبایی است و تلاش کنیم تا تمام زیبایی های اخلاقی و کنترل تزکیه نفس را رقم بزنیم./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات