۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۳۳۴
امام جمعه زنجان:

سپاه پاسخ محکمی به ترقه بازی تروریست ها داد

امام جمعه زنجان با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه به تروریست های داعش، گفت: سپاسگذاریم از برادران جان بر کف سپاه که در برابر ترقه بازی تروریست ها پاسخ محکم و دندان شکنی دادند.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرصت ماه مبارک رمضان برای روزه داران، گفت: بزرگ ترین ویژگی ماه مبارک رمضان کسب تقوا و حفظ روحیه تقوا و سلامت نفس تا ماه رمضان سال آینده است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام علی(ع) در لزوم دفاع از مظلوم، افزود: امام علی (ع) در خطبه 27 نهج البلاغه خط حمایت از مظلوم در برابر ظالم را برای ما ترسیم کرده و در جاهای دیگری نیز با اعلام جملات گرانقدری مانند "کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا" این اصل اساسی را تثبیت کرده است.

امام جمعه زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: در گوشه و کنار دنیا اگر مسلمانی مورد تجاوز و تعدی و ظلم قرار گرفت، وظیفه ما و دیگر مسلمان ها اعتراض و راهپیمایی در برابر آنها است تا مظلوم را یاری نمائیم که این نص صریح حدیث پیامبر (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به روز قدس و اهمیت بسیار بالای آن، تصریح کرد: روز قدس میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است که امروز آن را به خوبی احیا کرده و زنده نگاه داشتید و البته این حضور پیام های جداگانه ای برای دوستان دشمنان اعم از صلح و هشدار داشت.

وی در ادامه با اعتراض نسبت به سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: مردم مظلوم فلسطین 70 سال است که از خانه و کاشانه خود طرد شده و جامعه عربی و مجامع بین الملل نیز در برابر آن سکوت مرگ باری را اختیار کرده اند.

امام جمعه زنجان در ادامه اختلاف بین مسلمانان را خواست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: اختلاف و جنگ بین کشورهای مسلمان خواسته آمریکا و اسرائیل است تا از آن به نحو مطلوبی استفاده کنند؛ همانطور که آمریکا از گاو شیرده خود یعنی عربستان سعودی به اندازه بودجه نظامی یک سال خود سفارش تسلیحات نظامی گرفت.

حجت الاسلام والملسمین خاتمی در پایان با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه به تروریست های داعش، افزود: سپاسگذاریم از برادران جان بر کف سپاه که در برابر ترقه بازی تروریست ها پاسخ محکم و دندان شکنی داده و با شلیک 6 موشک به قلب فرماندهی داعش آنها را به خوبی تنبیه کرد که البته اگر باز هم دست از پا خطا کنند ریاض و اسرائیل چندان دورتر از دیرالزور نیستند./۲۰۱/۹۴۹/ب۱

ارسال نظرات