۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۵۰۸۵۹۹
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

انقلاب اسلامی مانع تحقق امیال مستکبران و استثمارگران جهان است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مانع تحقق امیال مستکبران و استثمارگران جهان است گفت: امروز باید داعیه دار وحدت و اتحاد بوده و از هرگونه اختلاف سلیقه که منجر به درگیری و تنش شود اجتناب کرد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: امروز در فرانسه گروهک ضاله، منافقان و دشمنان قسم خورده و ته مانده هایی از داعش و افرادی از سعودی به سرکردگی آمریکای جنایت کار به دنبال اتحاد و همبستگی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانع تحقق امیال مستکبران و استثمارگران جهان بوده و همچون خاری در چشم دشمنانش فرو رفته است.

وی در ادامه افزود: رأس کار آمدن انقلاب سبب شد موشک های سپاه پاسداران بر سر دشمنان انقلاب و اسلام فرود آمده و تهدیدی برای اسراییل غاصب باشد.

استاد حوزه علمیه گفت: انقلاب اسلامی ضامن سعادت دنیا و آخرت بوده و ندای مظلومیت ستمدیدگان را به گوش جهان می رساند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دادگر مظلومان جهان است عنوان داشت: انقلاب اسلامی سدی مستحکم در برابر هجمه های دشمنان قسم خورده اسلام است؛ امروز باید داعیه دار وحدت و اتحاد بوده و از هرگونه اختلاف سلیقه که منجر به درگیری و تنش شود اجتناب کرد.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: اختلاف و تفرقه از درون به کشتی انقلاب آسیب می رساند و سبب تضعیف انقلاب و در نهایت اسلام می شود؛ باید حول محور ولایت فقیه باشیم و با تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب درصدد تحکیم وحدت و همبستگی بوده و به اشاعه احکام دین بپردازیم.

وی گفت: خدمت صادقانه مسؤولان به مردم از تنش ها جلوگیری می کند، باید تحت هر شرایطی تابع فرامین ولی امر مسلمین بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: نباید به دشمنان از داخل کشور سیگنال داد بلکه باید با تمام توان از نظام و انقلاب پاسداری کرد./857/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات