۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱
کد خبر: ۵۰۹۵۱۰
فرمانده ناجا:

تکامل نیروهای مسلح از دستاوردهای دفاع مقدس است

فرمانده نیروی انتظامی تکامل نیروهای مسلح را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس دربرگیرنده مدیریت جهادی، ایثار و از خودگذشتگی است.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار حسین اشتری در کلاس درس تجزیه و تحلیل دفاع مقدس در دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، به تشریح درس دفاع مقدس و اثرات آن در نیروی انتظامی پرداخت.

وی افزود: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی برای آیندگان بسیار مهم است و استفاده از این گنجینه برای نیروهای مسلح، علی الخصوص نیروی انتظامی امری ضروری است.
 
فرمانده ناجا تصریح کرد: عملکرد موفقیت آمیز بسیاری از رده‌های ناجا را مرهون گسترش روحیه جهادی در آنهاست  و در هرکجا که با روحیه جهادی و ایثارگری ورود پیدا کرده ایم، موفق بوده ایم.
 
سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: خود باوری، اعتماد به نفس و اثبات "ما می توانیم" نیز گنجی از گنجینه های این دوران است.
 
وی در پایان گفت: گسترش فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف ما در نیروی انتظامی به شمار می آید که این فرهنگ در برگیرنده مدیریت جهادی، ایثار و از خودگذشتگی است./۸۷۲/د۱۰۲/ی
ارسال نظرات