۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۰۹۷۰۸
در نشستی صمیمی صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان خبرگان رهبری با امام جمعه تبریز

نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در بیت امام جمعه تبریز، با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم دیدار کردند.
دیدار نمایندگان خبرگان رهبری با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجج اسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، فیض سرابی، هاشم زاده هریسی، ملکوتی به همراه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حجت الاسلام روحانی نژاد معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیدار کردند.

نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار صمیمی که در بیت نماینده امام جمعه ترتیب یافت، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بعنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برای امام جمعه تبریز آرزوی موفقیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان در این دیدار به نمایندگی از دیگر اعضای حاضر در جلسه طی سخنانی با تأکید بر اهمیت و نقش ائمه جمعه در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سنگر نماز جمعه در تبریز میراث بزرگانی جون شهیدان قاضی طباطبایی و مدنی است.

وی ادامه داد: افتخار روحانیت و مردم تبریز این است که دو شهید محراب و امام جمعه را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، شهادت مظلومانه شهید قاضی طباطبایی و شهید آیت الله مدنی ائمه جمعه اسبق تبریز، نشان می دهد که دشمنان نظام آگاه به اهمیت و جایگاه امام جمعه در این شهر ولایت‌مدار هستند.

نماینده مردم تبریز در خبرگان رهبری با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری بوده‌اند، افزود: نمایندگان ولایت فقیه در مراکز استان ها محور ولایت فقیه در تمامی برهه ها هستند، از این رو همواره هدف هجمه استکبار جهانی بوده اند. 

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی دوران امامت جمعه پدر خود آیت الله مسلم ملکوتی در تبریز را یادآور شد و گفت: تقویت جایگاه امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان تکلیف همگان به ویژه علما، روحانیان و هر کسی است که دلسوز نظام می باشد، نمایندگان خبرگان رهبری در استان نیز با جان و دل در خدمت حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم هستند.

وی با بیان این‌که تضعیف ولایت فقیه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها یکی از توطئه‌های مهم دشمنان در کشور است، تصریح کرد: همه استان آذربایجان شرقی بایستی برای توسعه و پیشرفت استان و همچنین تقویت جایگاه ولایت فقیه از نماینده ولی فقیه حمایت و پشتیبانی کنند./935/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات