۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۰۹۷۷۹
امام جمعه موقت کرمان:

وحدت مسؤولان سبب حل مشکلات جامعه می شود

حجت الاسلام صباحی بر ضرورت وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: وحدت مسؤولان با یکدیگر و مردم می تواند مشکلات داخلی را حل کند.
حجت الاسلام صباحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلی امام علی(ع) با اشاره به نامه ۳۱ نهج البلاغه، اظهار داشت: اخلاق تربیتی و عرفانی برای جامعه انسان ها بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: انسان موجودی اجتماعی است و دوست دارد زندگی کند یکی از بعدهایی که انسان بیشتر روی آن وقت می گذارد بعد مادی است.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: انسان موفق باید در زندگی روزمره خود برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشد و به صورت هدفمند به تمام بعدهای زندگی خود بپردازد.

حجت الاسلام صباحی تاکید کرد: انسان باید در تعلیم و تربیت خانواده خود تلاش فراوان داشته باشد و خانواده خود را از آسیب های اجتماعی دور کند.

وی تصریح کرد: انسان موفق باید برای رسیدن به رزق و روزی حلال زحمت بکشد، کار و تلاش فراوان انسان را سربلند می کند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه خداوند متعال روزی بندگان خویش را در آسمان ها و خاک قرار داده است، ایراد کرد: کسی که تقوا داشته باشد، موجب رحمت الهی می شود.

حجت الاسلام صباحی افزود: تقوا کلید رستگاری و سعادت بندگان است و می تواند انسان را به خدا نزدیک و نزدیکتر کند.

وی با اشاره به شهادت حمزه سید الشهدا، بیان کرد: خدمات جناب حمزه به اسلام‌ و ‌مظلومیت ایشان هیچگاه از ذهن مسلمان نمی رود، حضرت حمزه در نزد حضرت محمد(ص) بسیار عزیز بود.

امام جمعه موقت کرمان در پایان گفت: وحدت مسؤولان با یکدیگر و مردم می تواند مشکلات داخلی را حل کند./۲۰۱/۹۷۲/ب۱

ارسال نظرات