۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۰۹۹۳۶
با سفر یک روزه به جلفا؛

امام جمعه تبریز در جریان روند ساخت حوزه علمیه هادی شهر قرار گرفت

امام جمعه تبریز در سفر یک روز ه خود به شهرستان جلفا در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد و همچنین با بازدید از حوزه علمیه خواهران و حوزه علمیه جدیدالاحداث هادی شهر در جریان روند ساخت این حوزه علمیه قرار گرفت.
حجت الاسلام آل هاشم، سفر به جلفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز گذشته در سفر یک روزه به شهرستان جلفا در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و با مردم این دیار از نزدیک دیدار کرد.

همچنین وی در این سفر یک روزه از حوزه علمیه خواهران شهرستان هادی‌شهر دیدن کرد و در روند اجرای ساخت و تکمیل حوزه علمیه نیمه کاره و جدید الاحداث شهرستان هادی شهر قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در حاشیه بازدید از حوزه های علمیه بر توسعه و تقویت کیفی و کمی حوزه علمیه شهرستان هادی‌شهر تأکید کرد و ابراز داشت: امروز بزرگترین کار فرهنگی ساخت و تقویت حوزه های علمیه است که لازم است همه در این مسأله همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید همکاری لازم را برای تکمیل حوزه علمیه جدیدالاحداث هادی‌شهر داشته باشند، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه دارای اهمیت بالایی هستند و لازم است همکاری و همیاری لازم از سوی مردم و مسؤولان برای تقویت هر چه بیشتر حوزه های علمیه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه خواهران و برداران هادی‌شهر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را در جریان روند ساخت حوزه علمیه جدیدالاحداث شهرستان هادی‌شهر قرار داد.

وی حوزه علمیه خواهران شهرستان جلفا را مطلوب و دارای استاندارد مطلوب برای تداوم کار خود در شهرستان دانست و گفت: حوزه علمیه برادران نیز با همت مسؤولان و همکاری نهادها از مصلای این شهر جدا و در مکان جدید ساخته می شود که شاهد پیشرفت کار هستیم.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مشکل اصلی حوزه علمیه جدیدالاحداث برادران هادی‌شهر را تأمین آب شرب این مرکز علمی دانست و گفت: برای تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و همکاری بیش از پیش مسؤولان هستیم تا به فضل الهی به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات