۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۱۰۵۸۳
امام جمعه بابلکنار:

امر به معروف و نهی از منکر مانع گسترش انحراف در جامعه است

امام جمعه بابلکنار امر به معروف و نهی از منکر را مانع مهم جلوگیری از انحراف وکج روی بیان کرد و گفت: پیشرفت و پوپایی جامعه سالم اسلامی در گرو همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر است که متأسفانه شاهد غفلت در اجرای آن هستیم.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امروز در جمع بانوان در شهر مرزیکلا با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گفت: طراحی دشمنان برای رواج بی بند و باری برای سست کردن پایه های اجتماع و فروپاشی نهاد خانواده است.

وی بانوان را یکی از مهمترین قشر برای برنامه های ضد فرهنگی استکبار بیان کرد و اظهار داشت: دختران به عنوان مادران آینده جامعه و نیز بانوان به عنوان مهمترین عنصر تربیتی در نظام خانواده در اولویت برنامه های ضد فرهنگی دشمنان هستند تا به تدریج جامعه ما را دچار استحاله کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره توجه به امور فرهنگی، تصریح کرد: امروز ناتوی فرهنگی دشمن در حوزه فرهنگ با استفاده از رسانه های مجهز و گسترده تمامیت جامعه اسلامی ما را فرا گرفته است، اما متأسفانه بسیاری از افراد از شناخت عمق این طرح ها و برنامه ها غافل هستند.

وی ادامه داد: انحراف بانوان و دختران یک جامعه به معنای متزلزل شدن پایه های تمدنی یک جامعه است و گسست ها و حفره های زیادی را در ساختار فرهنگی و پیوستگی آن ایجاد می کند.

حجت الاسلام بابائیان ناتوی فرهنگی دشمن را یک قتل عام و غارت فرهنگی گسترده در جامعه بیان و تأکید کرد: امروز باید همه آحاد جامعه به ویژه بانوان متدین در برابر تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در حوزه عفاف و حجاب به میدان بیایند و سدی محکم در برابر این مسأله بسازند.

وی افزود: آگاه سازی جامعه به ویژه عواقب فراگیر شدن بی حجابی یک نیاز و ضرورتی است که تنها با همت بلند مردمی و حضوری همه جانبه امکان پذیر است.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به کارکردهای رسانه ای دشمن در حوزه ضد فرهنگ دینی و اسلامی، گفت: دشمن با به راه انداختن و حمایت از شبکه های ماهواره ای و نیز رسانه های اجتماعی، سعی در نشان دادن الگوهای غربی و ترغیب جامعه ما به پیروی از آن ها است.

وی بخش دیگری از برنامه هدفمند دشمنان در حوزه عفاف و حجاب را ایجاد غفلت و عدم شناخت از الگوهای موفق بانوی موفق محجبه بیان کرد و اظهار داشت: با شناساندن بانوان محجبه موفق به نسل جدید جامعه و از بین بردن جهل فرهنگی در مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمنان همه آحاد جامعه باید بسیج شوند و جهادگرانه به میدان بیایند.

حجت الاسلام بابائیان امر به معروف و نهی از منکر را مانع گسترش انحراف و کجروی بیان کرد و افزود: پیشرفت و پوپایی جامعه سالم اسلامی در گرو همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر است که متأسفانه شاهد غفلت در اجرای آن هستیم./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات