۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۱۰۷۸۸

مهلت ارسال آثار به همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» تمدید شد

مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد.
حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(س)، همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» با هدف هم‌افزایی جامعه علمی در افزایش دانش عفاف و حجاب، آسیب‌شناسی مسئله عفاف و حجاب، زمینه‌سازی برای تقویت‌باوری عملگرا در حفظ و صیانت از اصل عفاف و حجاب و تولید و نشر متون علمی در این حوزه برگزار می‌شود.

«الهیات و مبانی معرفتی»، «ارتباطات و رسانه‌ها»، «برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری»، «بهداشت و سلامت»، «جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی»، «حقوق»، «علوم تربیتی و روانشناسی» و «هنر و ادبیات» از جمله محورهای این همایش است.

فراخوان طرح ها و ایده های برتر کاربردی در حوزه عفاف و حجاب در سه محور دانشجویی، مردمی و مؤسسات فعال به عنوان بخش ویژه همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش تا اول شهریورماه و مهلت ارسال اصل مقالات تا ۳۰ شهریورماه سال جاری تمدید شده است، همچنین نتایج داوری ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام می‌شود.

نمایه شدن مقالات برگزیده همایش در فصلنامه‌های علمی پژوهشی چاپ می‌شوند، همچنین مقالات همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از جمله مزایای این همایش است.

گفتنی است؛ این همایش، روزهای ۷ و ۸ آذرماه سال جاری در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود و از همه دانش‌پژوهان و پژوهشگران این عرصه برای شرکت در این همایش دعوت به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی این همایش به نشانی http://elmiefaf.alzahra.ac.ir مراجعه کنند./۹۶۸/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات