۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۱۳۲۰۰
حجت الاسلام بهشتی پور خبر داد؛

هم اندیشی سخنرانان برجسته دینی با حضور آیت الله سعیدی

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری نشست هم اندیشی سخنرانان برجسته دینی با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه همزمان با دهه کرامت خبر داد.
حجت الاسلام بهشتی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) که به منظور تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت در ساختمان کتابخانه های آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد به تشریح اهمیت نهادینه کردن شادی معیار شرع مقدس اسلام در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: عطوفت، مهربانی و رحمت از اصول دین مبین اسلام است که باید در سبک زندگی امت اسلام اصولی نهادینه شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از نام گذاری دهه کرامت به عنوان دهه شادی از سوی مراجع تقلید خبرداد و گفت: باید شادی مورد پسند اهل بیت(ع) را در ایام دهه کرامت ترویج داده شود چرا که در سبک معیار بندگی لازم است برای شاد نگه داشتن جامعه دهه کرامت نقش اول برنامه های زندگی مومن باشد.

حجتالاسلام بهشتی پور به محورهای چهارگانه جشنواره مردمی«کرامت، شاد باشیم» اشاره کرد و ابراز داشت: جشنواره مردمی کرامت به عنوان یک برنامه محوری دهه کرامت در چهار موضوع حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی(ع) و در شادی اهل بیت شاد باشیم است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این که مردم برگزار کننده اصلی جشنواره کرامت هستند، گفت: تا کنون نشست‌های هم‌اندیشی با حضور سازمان تبلیغات، نیروی مقاومت بسیج، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران، مشهد، قم و شیراز و برخی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی به منظور تقویت کیفیت برنامه های دهه کرامت برگزار شده است.

حجت الاسلام بهشتی پور از برگزاری نشست هم‌اندیشی سخنرانان برجسته دینی با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یاد و عنوان کرد:‌ بر اساس پیش بینی دبیرخانه جشنواره کرامت علاقمندان می توانند از دوم تا سیزدهم مردادماه در جشنواره مردمی کرامت ثبت‌نام و آثار خود ر از سیزدهم تا سی و یکم مردادماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: گردهمایی فعالان مردمی دهه کرامت سراسر کشور همزمان با عید غدیر در قم برگزار و در حاشیه این گردهمایی از برترین‌های جشنواره مردمی کرامت با پنج کمک هزینه سفر به عتبات، ۱۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای متبرکه آستان‌های مقدس تقدیر خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ایجاد پویش عمومی کمپین نذر شادی با محوریت دل شاد زندگی کنیم خبر داد و گفت: مشارکت عمومی مردم در تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، حمایت از بیماران خاص و میزبانی از زائر اولی‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) به عنوان چهار برنامه محوری کمپین نذر شادی است.

وی افزود: این برنامه از دهه کرامت تا دهه ولایت دنبال می شود تا بتوانیم از مشارکت‌های مادی و معنوی مردم برای دل شاد کردن نیازمندان استفاده کنیم چرا که شادی مردمی یکی از مباحثی بوده که مورد تاکید اهل بیت(ع) قرار گرفته است./837/پ۲۰۳/ج

 

ارسال نظرات