۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۱۵۰۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جوانان و نوجوانان دنباله رو آرمان های انقلابی و اسلامی باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شعارهای ابتدای انقلاب که برای آرمان های انقلاب در نظر گرفته شده بود در آن زمان برای بسیاری از افراد قابل فهم نبود؛ اما امروز این شعارها و فرمایشات امام راحل برای جوانان قابل فهم و پیگیری است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در دوره یاوران ولایت واحدهای مقاومت پیشگام مدارس خراسان ‌جنوبی اظهار داشت: نوجوانان وقتی که پا به عرصه مسؤولیت می گذارند آرمان های مقدسی دارند که این آرمان ها نقشه راه زندگی است.

وی با بیان اینکه ارتباطات ناسالم آرمان های بزرگ را زمین گیر می کند، گفت: امام صادق(ع) می فرمایند با آن کسی همنشین باش که دیدارش تو را به یاد خدا بیاندازد و با آن شخصی همنشین باش که وقتی لب به سخن باز می کند شما را از علم بهره مند کند و بر دانش شما افزوده شود و با کسی همنشین باش که عمل، اخلاق و رفتار او شما را به شوق آخرت و لقاءالله بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان وقتی با یک انسان همنشین می شود یعنی عمر خود را می دهد از این رو باید از عمر خود به خوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید با کسی همنشین باشیم که به سود ما باشد و به عمر برکت بدهد، تصریح کرد: کمال داشتن به سن زیاد بودن نیست، بسیاری از نوجوانانی هستند که رفتار و عمل آن ها مثال زدنی است.

وی ادامه داد: بسیاری از نوجوانان در زمان های گذشته با شهامت، رشادت، هوشیاری و بصیرت با دشمنان مبارزه کردند اما امروز مشاهده می کنیم برخی از افراد با علم و دانش در زیر و بم روزگار رنگ می بازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام(ره) در ابتدای انقلاب فرمودند آمریکا، شیطان بزرگ است، خاطرنشان کرد: مردم در پای مبارزه با این شیطان که مایه بدبختی نوع بشر است خود را پیدا کردند و ایستادند هر چند بسیاری از افراد در آن موقع این جمله امام را به درستی متوجه نشدند اما امروز با حداقل دقت می توان فهمید که فرمایشات امام(ره) در 38 سال قبل تابلوی خطاناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آن شعارهای ابتدای انقلاب که برای آرمان های انقلاب در نظر گرفته شده بود برای بسیاری از افراد قابل فهم نبود اما امروز این شعارها و فرمایشات امام برای جوانان قابل فهم است./۸۸۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات