۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۱۵۲۵۱
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید:

برنامه های فرهنگی کاروان زیر سایه خورشید در ۳۴ کشور جهان برگزار می شود

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان های زیر سایه خورشید امسال در یک حرکت فرهنگی و معنوی در سراسر کشور و ۳۴ کشور جهان حضور دارند و برنامه های مختلفی برگزار می کنند.
خدام رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا کوثری، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید برای دهمین سال پیاپی در سراسر کشور حضور پیدا می کند.

وی گفت: کاروان های زیر سایه خورشید امسال در یک حرکت فرهنگی و معنوی در سراسر کشور و 34 کشور جهان حضور دارند و برنامه های مختلفی برگزار می کند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: هدف از حضور کاروان زیر سایه خورشید تنها آوردن پرچم بارگاه نورانی امام رضا(ع) و زیارت مردم نیست بلکه این کاروان اهداف ارزشمند و محوری را دنبال می کند.

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد: تقویت روحیه و استمرار ارتباط با ائمه اطهار(ع) و زیارت از راه دور و معرفت افزایی از جمله اهداف حضور کاروان در مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: پیام و هدف محوری این کاروان«به تو اقتدا می کنم یا امام رضا(ع)» است و باید مبلغان و روحانیون این پیام را در طول سال نشر بدهند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه رمز سعادت انسان ها در دنیا، الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع) است، خاطرنشان کرد: مشکلات و گرفتاری هایی که امروز با آن مواجه هستیم به دلیل عدم معرفی الگوی مناسب به نوجوانان و جوانان است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات