۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۱۵۷۲۰
آیت الله موحدی کرمانی:

عملکرد شایسته مسؤولان مانعی در برابر اهداف دشمنان نظام و انقلاب است

رییس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عملکرد درست مسؤولان سبب می شود تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند اهداف خود را در داخل کشور پیاده کنند.
موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، رییس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام، امشب در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه بسیجی مراکز علمی کاربردی مشهد گفت: مسؤولان نظام باید به وظایف و رسالت های خود همچون مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی به درستی عمل کنند.  

وی تصریح کرد: در حقیقت همانطور که امروز مردم به خوبی وظایف خود را در صحنه های مختلف شناخته و به آن عمل می کنند، مسوولان نظام نیز باید وظایف خود را بشناسند و به درستی و شایستگی به آن عمل کنند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان این که این عملکرد درست مسوولان سبب می شود تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند اهداف خود را در داخل کشور پیاده کنند، خاطر نشان کرد: در مقابل دشمن همه باید خود را قوی کنند و یکی از پایه های نیرومندی کشور رشد علمی است چراکه هرچه رشد علمی بیش تر شود، قدرت دشمن نیز ضعیف تر می شود.

رییس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان این که باید وحدت، اتحاد و انسجام خود را در کشور بیش از پیش حفظ کنیم یادآور شد: یکی از اهداف مهم دشمن در کشور همین ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم و مسوولان است./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات