۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۱۶۴۰۲
حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان راه اندازی رشته های تخصصی را از نیازهای مهم حوزه دانست و گفت: پس از اخذ مجوز، رشته تفسیر قرآن و حدیث و گرایش تخصصی علوم قضا راه اندازی می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحصیل طلاب در مدارس علمیه استان، بیان داشت: طلاب ما هم اکنون در سطح یک و دو مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

وی راه اندازی رشته های تخصصی را نیاز ضروری حوزه دانست و افزود: راه اندازی رشته های تخصصی از خواسته های مهم طلاب است و به صورت جدی پیگیر این مهم هستیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: با اخذ مجوز لازم رشته های تخصصی تفسیر قرآن و حدیث و گرایش تخصصی علوم قضا در مدارس علمیه برادران استان راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ضرورت فراهم بودن امکانات آموزشی و رفاهی در مدارس استان برای راه اندازی این رشته ها ادامه داد: رشته های تخصصی در مدارس علمیه امام صادق(ع) ازنا و رضویه خرم آباد راه اندازی می شود.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به فعالت تبلیغی طلاب و نقش آنان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، گفت: راه اندازی رشته های تخصصی سبب تقویت پایه های علمی و توانایی تبلیغی آنان می شود.

وی مجهز بودن به علم روز و تقویت توانایی تبلیغی را لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ دانست و گفت: امید است در سایه جذب افراد توانمند و هدایت صحیح در حوزه شاهد رشد روز افزون فعالیت طلاب باشیم.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه کیفی سازی در اولویت برنامه های مرکز مدیریت قرار دارد، اظهار داشت: در این حوزه هرگز کیفیت فدای کمیت نخواهد شد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات