۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۲۰۷۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رفع معضل بیکاری مهم ترین خدمت دولت به مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وحود مشکلات بیکاری و معیشتی جوانان، گفت: مهم ترین خدمت دولت به مردم رفع معضل بیکاری جوانان است که در رونق اقتصادی کشور نقش آفرین است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولتمردان و مسؤولان دانست و بیان داشت: بیان این خدمات موجب تقویت اعتماد مردم به دولت و دولتمردان و حفظ این پشتوانه عظیم نظام می شود.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگویی ماندگار برای دولتمردان دانست و افزود: دولتمردان با الگو گیری از اخلاص این بزرگان باید در خدمت به مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: دولتمردان در هفته دولت باید الگوهای مناسب از شهیدان دولت را برای موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم مرور کنند و از این ویژگی ها درس بگیرند.

وی ادامه داد: وجود اخلاص در کار امری مهم در جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم و انجام وظیفه به دور از منت بوده که موجب می شود مسؤولان به صورت فراجناحی عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ولایتمداری را از دیگر ویژگی های دولتمردان عنوان کرد و گفت: ولایتمداری مسؤولان جلوی نفوذ دشمنان را خواهد گرفت، جلوگیری از نفوذ دشمن امری مهم در خدمت رسانی به مردم می باشد که نیازمند به وحدت و تعامل مسؤولان است.

وی با یادآوری به اینکه خدمت رسانی به مردم رسالت مهم دولت و دولتمردان است، اظهار داشت: در این راستا و انجام وظیفه خود دولتمردان ما باید با ایمان و عمل صالح در خدمت به مردم اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه امروز جوانان ما از بیکاری رنج می برند، خاطرنشان کرد: مهم ترین خدمت به مردم رفع مشکل بیکاری جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی دادمه داد: مشکلات بیکاری جوانان زمانی برطرف می شود که به توانایی این قشر باور و اعتماد داشته باشیم.

وی عنوان داشت: با تکیه بر توانایی و استعداد جوانان می توان در جهت اشتغال زایی و رفع مشکلات بیکاری و معیشتی جوانان اقدامات مؤثری انجام داد./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات