۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۲۱۹۲۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز خبر داد؛

اعزام ۴۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان رامهرمز در دهه ولایت

رییس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز درباره فعالیت های تبلیغی در دهه ولایت، گفت: بنا داریم در دهه ولایت ۴۰ مبلغ و مبلغه را به مناطق سطح شهرستان رامهرمز اعزام کنیم تا به تبیین جایگاه ولایت و تبلیغ آن بپردازند.
مبلغان اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به فعالیت های این اداره به مناسبت دهه ولایت و مسئله غدیر، اظهار داشت: در آستانه دهه امامت، ۷ شهریور کارگاه غدیرشناسی ویژه مبلغان به همت دفتر امام جمعه و همکاری اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان رامهرمز برگزار شد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در ادامه بیان داشت: حجت‌الاسلام قاسمی مدرس حوزه علمیه سخنران این کارگاه علمی بود.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه اعزام مبلغان و مبلغات در سطح شهرستان رامهرمز به مناسبت ایام دهه ولایت، ابراز داشت: در این دهه ۴۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان رامهرمز اعزام خواهند شد و به تبلیغ و تبیین این روز بزرگ می پردازند. 

حجت الاسلام عسکر زاده درباره جشن های دهه ولایت گفت: در دهه ولایت، طی ده شب ده جشن از سوی ستاد بزرگداشت دهه ولایت در محلات شهرستان رامهرمز برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری مراسمات سخنرانی، پیاده‌روی غدیر و دیدار با سادات از دیگر برنامه‌های شهرستان امهرمز در دهه ولایت خواهد بود./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات