۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۲۲۱۰۴
آيت الله سعيدي:

تعامل حوزه و ارشاد مي تواند بسياري از مشكلات را حل كند/ وزير ارشاد مورد اعتماد مراجع، حوزه و روحانيت

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اينكه ارتباط و تعامل حوزه و ارشاد مي تواند بسياري از مشكلات را حل كند، گفت: وزير ارشاد مورد اعتماد مراجع، حوزه و روحانيت است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آيت الله سید محمد سعيدي، توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ديدار وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه آقاي صالحي از بيت حوزه بوده و پدر ايشان از حوزويان خوبي بودند، اظهار داشت: شاگردان زيادي از پدر ايشان تلمذ كردند.

وي ادامه داد: آنچه در ميان وزراء اتفاق افتاد اين بود كه اكثر نمايندگان با راي بالا كابينه را تشكيل دادند، آقاي صالحي يكي از كساني بود كه رأي بالا آورد و اين هم از الطاف ولي عصر(عج) و خداوند متعال است و اميد است بتوانيد در اين منصب به بهترين شكل عمل كنيد.

آيت الله سعيدي تأكيد كرد: انتظار مي رود آنچه رهبري، رييس جمهور و آيات عظام و همچنين مردم از شما مطالبه مي كنند بتوانيد برآورده كنيد، وزارت ارشاد يكي از وزارتخانه هاي سخت است زيرا سلايق مختلفي درگير آن است.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) يادآور شد: پيامبر اكرم(ص) براي هدايت جامعه و ترويج احكام الهي قدم به قدم جلو  رفتند زيرا مردم سلايق و رسومات مختلف دارند، وزارت ارشاد هم با علايق و نظرات مختلفي رو به رو است، از اين رو بايد به گونه اي عمل كند كه همه نظرات را در بر گيرد.

وي افزود: امروز با وجود فضايي كه ايجاد شده است آقاي صالحي بايد يكسري ملاحظات را رعايت كنند، با اين وجود بايد ارشاد احكام اسلامي را پياده سازي كند، وزير ارشاد مورد اعتماد مراجع، حوزه و روحانيت است، اين روابط بين وزير و حوزه مي تواند يك تحول بزرگ را ايجاد كند.

آيت الله سعيدي ابراز داشت: رفت و آمدهاي متعدد وزير ارشاد به قم و متعاقب آن روحانيت به وزارت ارشاد مي تواند مهم باشد، از نظر من بزرگان حوزه بايد به وزارت ارشاد بيايند و سخنان آنها را بشنويد و شما هم به قم رفت و آمد كنيد تا مشكلات پيش روی ارشاد برطرف شود.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پايان گفت: آقاي صالحي شايسته اين منصب هستند و ما از حضور ايشان در اين سمت خوشحال هستيم، چنانچه ايشان ارتباطات قوي با حوزه داشته باشد در كنار تعامل و گفت و گو هاي متعدد مي تواند نقش تأثيرگذاري ایفا کند./٨١٦/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات