۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۲۳۴۳۸
امام جمعه کنگاور:

ازدواج عامل کاهش معضلات اجتماعی در جامعه است

امام جمعه کنگاور گفت: قطعا ازدواج نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد و توجه به این سنت الهی جامعه را از معضلات بسیاری دور خواهد کرد.
امام جمعه کنگاور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه شهرستان کنگاور ظهر امروز در جمع کارکنان ادارات این شهرستان ابراز داشت: احیای فرهنگ اسلامی ضامن بقا و استحکام خانواده و پیوند هرچه بیشتر میان زوجین است.

امام جمعه شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: باید زمینه های ازدواج آسان از سوی خانواده ها فراهم شود و سبک زندگی اسلامی نیز در ازدواج ها اعمال شود.

وی در ادامه بیان داشت: تمهیدات لازم در راستای تمایل جوانان به ازدواج باید فراهم شده تا شاهد افزایش رشد جمعیت باشیم.

این مسوول اظهار داشت: مسوولان و خانواده ها باید نسبت به ازدواج جوانان اهتمام ویژه داشته باشند و با اقتدا به سنت انبیای الهی، به ازدواج جوانان کمک کنند.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه و حداقل امکانات رفاهی باید در اختیار جوانان قرار گرفته تا این قشر نسبت به ازدواج تمایل بیشتری از خود نشان دهند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: قطعا ازدواج نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی به همراه دارد، توجه به این سنت الهی جامعه را از معضلات بسیاری دور خواهد کرد.

امام جمعه کنگاور گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی کار ملی سبب خواهد شد که مشکلات شغلی زوج های جوان حل شده و زندگی مملو از آرامش و آسایش را شروع کنند.

حجت الاسلام لروند در پایان تاکید کرد: دشمنان درصدد کمرنگ ساختن ازدواج و هدایت جوانان به سمت زندگی مجردی هستند؛ بنابراین مسوولان و خانواده ها باید اهتمام ویژه ای نسبت به خطرات احتمالی داشته و در راستای رفع آن چاره ای بیندیشند./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات