۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۷۳۰
همزمان با عید غدیر؛

ویژه نامه تبلیغی ایام غدیر منتشر شد

دبیر اتاق تبلیغ خراسان از انتشار ویژه نامه تبلیغی غدیر با مطالب و موضوعات متنوع و مستند توسط کارگروه تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.
حجت الاسلام مشیری پوستر غدیر

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان و استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در ادامه فعالیت های سابق مبنی بر انتشار مناسبتی ویژه نامه های تبلیغی، اکنون ویژه نامه تبلیغی ایام غدیر که توسط کمیته پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان تهیه شده، بر روی پایگاه اطلاع رسانی این نهاد قابل دسرس همه علاقمندان است.

وی افزود: چند موضوع پیرامون مناظره با عناوینی نظیر مناظره امیرالمؤمنین علیه السلام با ابابکر، مناظره خواندنی و عجیب امیر المؤمنین (ع) با بزرگانى از مهاجرین و انصار و نیز مناظره کنیز عالم و علمای مذاهب در این ویژه نامه کار شده است.

دبیر اتاق تبلغ خراسان گفت: از دیگر عناوین می توان به امام علی(ع) از دیدگاه دانشمندان اهل سنت، امام علی (علیه السلام)درنگاه دیگران، کتاب قاری مشهور مصری در مورد فضائل امیر المومنین (ع) و اذعان خلیفه اول به معیار بودن امیرالمومنین(ع) برای عبور از پل صراط اشاره کرد که در این ویژه نامه آمده است.

وی افزود: رسالت نهج البلاغه در عصر تمدن طلایی، خبرهای غیبی در نهج البلاغه در کنار موضوع آیین زمامدارى، در سیره حکومتى امام على علیه السلام و انتخاب نام امام علی‌ از سوی خداوند نیز در این ویژه نامه درج شده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: موضوعات شیعه علی علیه السلام، نکته هایی خواندنی و جذاب از زندگی امام علی (ع)، استناد حضرت علی به حدیث غدیر در اسناد اهل سنت و نقاط برجسته در واقعه غدیر در کنار دیگر موضوعات معتبر و مستند همچون گدشته در این ویژه نامه جای داده شده تا مبلغان و علاقمندان بتوانند به راحتی از آن بهره مند شوند.

گفتنی است در مناسبت های آینده نیز همچون گذشته به موضوعات و مناسبت های مهم در تهیه ویژه نامه تبلیغی توسط اتاق تبلیغ خراسان پرداخته می شود که از طریق خبرگزاری رسا اطلاع رسانی خواهد شد./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات