۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۲۵۹۱۰

خبرهای کوتاه از اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

کسب ۸ عنوان برتر مسابقات کشوری قرآن توسط نمایندگان خراسان رضوی، محفل انس با قرآن کریم یادبود شهدای قرآنی فاجعه منا در حرم مطهر رضوی و راهیابی نماینده خراسان رضوی به مسابقات قرآن مالزی عناوین مهمترین خبرهای کوتاه اوقاف و امو خیریه خراسان رضوی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی،  نمایندگان شایسته خراسان رضوی در بخش آقایان موفق به کسب 8 عنوان برتر این دوره از مسابقات شدند.

در رشته حفظ 10جزء قرآن کریم رضا حسنی،  و دررشته قرائت ترتیل قرآن کریم احسان محمدی، موفق به کسب رتبه ممتاز در این دوره از مسابقات شدند.

مختار دهقان و امید حسینی‌نژاد رتبه عالی دررشته قرائت تحقیق و علی شیخ جامی ومحمد خاکپور در رشته حفظ کل قرآن کریم این دوره از مسابقات شایسته تقدیر شدند.

سید مجتبی جلیلی زاده در رشته تفسیر و هاشم وحیدیان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شدند.

مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف 11تا17شهریور ماه در بخش آقایان به میزبانی ارومیه برگزار شد و این دوره از مسابقات با رقابت بانوان تا 26 شهریور ماه ادامه می یابد

 

راهیابی نماینده خراسان رضوی به مسابقات قرآن مالزی

 مختار دهقان، نماینده استان خراسان رضوی در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به مسابقات بین المللی مالزی راه یافت.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشراف ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور و کمیته نظارت و ارزیابی پس از بررسی و ارزیابی دقیق  مختار دهقان را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی کشور مالزی اعلام کرد.

این نماینده شایسته استان خراسان رضوی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب رتبه عالی در رشته قرائت تحقیق شده است.

چهلمین دوره مسابقات کشوری از 11 الی 17 شهریورماه در بخش برادران در ارومیه برگزار شده  و در بخش خواهران از 19 تا 26  شهریور در حال برگزاری است.

 

محفل انس با قرآن کریم یادبود شهدای قرآنی فاجعه منا در حرم مطهر رضوی برگزارشد

این محفل نورانی به یاد شهدای فاجعه منا، حاج محسن حاجی حسنی کارگر، قاری و موذن حرم مطهر رضوی و حاج حسن دانش، قاری بین المللی اجرا شذ.

این ویژه برنامه شنبه یازدهم شهریورماه ساعت 17 در مسجد گوهرشاد حرم علی بن موسی الرضا (ع) با حضور قاریان برجسته قرآنی برگزار می شود.

نمایندگان خراسان رضوی در رشته های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم خوش درخشیدند

با پایان یافتن مسابقات بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزیدگان رشته‌های معارف و تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی اعلام شد.

سید محمود سجادی، سید مجتبی جلیلی زاده و سید ابوالفضل علوی، هر سه نماینده خراسان رضوی بودند که به مرحله نهایی رشته تفسیر چهلمین دوره مسابقات کشوری راه یافتند که از این سه نماینده خراسان رضوی، سید مجتبی جلیلی زاده،  توانست در رشته ی تفسیر قرآن کریم رتبه دوم چهلمین دوره مسابقات سراسری را کسب کند.

هاشم وحیدیان، نماینده شایسته خراسان رضوی، نیز مقام دوم در رشته حفظ موضوعی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را کسب کرد

مسابقات این رشته ها طی روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریورماه و با حضور حدود ۴۰ شرکت کننده برگزار شد./930/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات