۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۲۶۲۷۹

نشست «تحلیل راهبردهای رسانه‌ای جریان‌های سیاسی در انتخابات» برگزار می‌شود

اولین نشست تخصصی جشنواره ترنم با موضوع «بررسی راهبردهای رسانه‌ای جریان‌های سیاسی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری» با حضور اساتید و کارشناسان سیاسی و جامعه شناسی برگزار می‌شود.
نشست رسانه ای

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز نوآوری فرهنگی امید با برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ترنم»، در نظر دارد تولیدات و راهبردهای رسانه‌ای مرتبط با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

اولین نشست تخصصی جشنواره ترنم، با موضوع تحلیل راهبردهای رسانه‌ای جریان‌های سیاسی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور پرویز امینی (جامعه‌شناس و مدرس دانشگاه)، عباس عبدی (مدیر سابق موسسه نظرسنجی آینده)، ابراهیم محسنی (استاد دانشگاه و مدیر مرکز پژوهش‌های افکار عمومی و تحولات اجتماعی دانشگاه تهران)، محمد آقاسی (پژوهشگر و رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران – ایسپا) و مسعود معینی‌پور (استاد دانشگاه و سردبیر فصلنامه تخصصی علوم انسانی – اسلامی صدرا) در روز دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 16 در دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه رایگان است و علاقه‌مندان به حضور در این نشست تخصصی می‌توانند با استفاده از آدرس http://yon.ir/dhZFx اقدام به ثبت نام کنند./۹۰۷/۱۰۳/ح

ارسال نظرات