۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۲۷۸۶۷
امام جمعه بجنورد:

مسؤولان همت بیشتری برای اشتغال‌زایی و استفاده از تولید داخلی داشته باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید مسؤولان خراسان شمالی با تکیه بر علم اندیشمندان استان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود آن، نسبت به تولید داخلی و ایجاد اشتغال همت بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، با تأکید بر تلاش برای دست‌یابی به خودکفایی در تمامی زمینه‌ها، اظهار کرد: در این راستا جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش قابل‌توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: رهبری تأکید کردند که وقتی پا برای حرکت داریم نباید به عصای بیگانگان تکیه کنیم؛ ازاین‌رو همه باید برای خودکفایی بیشتر همت داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: در این زمینه مسؤولان استان خراسان شمالی هم باید با تکیه بر علم اندیشمندان استان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود آن نسبت به تولید داخلی و ایجاد اشتغال همت بیشتری داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب و حضور پژوهشگران و صنعتگران پرتلاش می‌توان این استان را به رده‌های بالای علم و تولید رساند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند استان خراسان شمالی می‌تواند یکی از ده استان برتر کشور باشد باید تلاش‌هایمان را بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: باید مدیران و مسؤولان کشور با همراهی و همدلی مردم بر توان و توانمندی داخلی تکیه کرده و به طور کلی نگاه خود را از خارج و عایدات کشورهای دیگر قطع کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش درد اقتصاد کشور است، افزود: باید متولیان امر با دوری از اقدامات شعاری و نمایشی، برای پیاده‌سازی اصول اقتصاد مقاومتی در کشور فعالیت کنند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات