۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۳۲۴۹۰
نماینده مجلس:

الگوی معماری اسلامی مهمترین شاخصه شهر اسلامی است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی معماری اسلامی مهمترین شاخصه شهر اسلامی است، گفت: اصلی ترین ویژگیهای شهرهای اسلامی، الگوهای معماری آن است و در شهرهای ایران اسلامی باید الگوی معماری اسلامی نمایان باشد.
نماینده مجلس اراک آیین معارفه  شهردار کلانشهر  اراک آیین معارفه  شهردار کلانشهر  اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اراک که در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، بیان کرد: الگوی معماری اسلامی مهمترین شاخصه شهر اسلامی است.

شهرهای ایران اسلامی باید الگوی معماری اسلامی باشند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلی ترین ویژگیهای شهرهای اسلامی، الگوهای معماری آن است و در شهرهای ایران اسلامی باید الگوی معماری اسلامی نمایان باشد.

مقدسی خاطر نشان کرد: امروز مسؤولان ایران اسلامی باید با اجرای هر چه بیشتر مسؤولیت های خطیری که بر عهده دارند در مسیر آبادانی این مرز و بوم قدم بردارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مسؤولان شهری کلانشهر اراک در جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهر اراک نسبت به کلانشهر های دیگر فاقد اماکن تفریحی و خانوادگی است، گفت: مسؤولان شهری کلانشهر اراک باید با جذب سرمایه گذاران به این شهر و برنامه ریزی های پسندیده در مسیر به وجود آمدن شهری با امکانات فراوان و زیبا گام بردارند.

مقدسی با بیان اینکه امروز شهردار جدید اراک از یک فرصت و تهدید برخوردار هست، تصریح کرد: فرصت شما حضور استاندار و دو نماینده ای است که سابقه شهرداری دارند و تهدید شما بودجه اندک شهرداری است.

با بودجه اندک نمي توانيم انتظار معجزه داشته باشیم

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با این بودجه اندک ما نمي توانيم انتظار معجزه داشته باشیم، بنابراین انتظار ما این است که با جذب سرمایه خوب در مسیر به تحقق خواسته های شهروندان اراکی تلاش کنید.

مقدسی در رابطه به طرح 55 متری کلانشهر اراک، گفت: پروژه 55 متری 15 سال است که مردم را بلاتکلیف گذاشته است و شورای شهر دوره پنجم و شهرداری باید مردم را از این بلاتکلیفی خارج نماید و در این راستا تمامی دلسوزان اتقلاب در هر سطحی باید با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش رسا، در پایان این مراسم داود تاجران به عنوان شهردار کلانشهر اراک معرفی شد و همچنین از زحمات عباسی شهردار سابق اراک و بیاتیان سرپرست شهرداری اراک تقدیر به عمل آمد./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات