۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۰۷۷

بازدید آیت الله علیدوست از خبرگزاری رسا

آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد درس خارج حوزه علمیه با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در قم از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.
حضور آیت الله علیدوست در نشست خبری دومین همایش ملی فقه هنر بازدید آیت الله علیدوست از خبرگزاری رسا بازدید آیت الله علیدوست از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد درس خارج و عضو انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه قم ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در قم از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید و در جریان فعالیت های رسانه ای آن قرار گرفت.

وی در این بازدید  از نزدیک در جریان فعالیت های بخش های سیاسی، حوزه و روحانیت، فرهنگی اجتماعی، بین الملل، استان ها، بخش کتاب و نشر و دیگر بخش های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

آیت الله علیدوست همچنین از پایگاه فقه حکومتی وسائل، پایگاه صهیون پژوهشی تیه، نشریه حوزوی رسائل و همچنین سایت رسای اندیشه از مجموعه های مؤسسه رسا نیز بازدید کرد و توصیه هایی در جهت ارتقای سطح فعالیت های مؤسسه ارائه کرد.

وی در بازدید از خبرگزاری رسا با تأکید بر این که امروز بستر مناسبی در اختیار حوزویان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این فرصت در گذشته وجود نداشت، بنابراین باید قدردان این فرصت ارزشمند باشیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

این استاد برجسته درس خارج رسانه و اطلاع رسانی در حوزه را مسأله ای مهم و ضروری ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از فعالیت های بخش های مختلف رسانه حوزوی خبرگزاری رسا ابراز داشت: از خداوند می خواهیم روز به روز بر توفیقات شما در این عرصه مهم افزوده شود.

وی با حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا و همچنین دبیران بخش های مختلف خبرگزاری رسا گفت‌وگو کرد و دبیران هریک از بخش های این رسانه حوزوی به ارائه گزارشی از فعالیت های بخش های مربوطه پرداختند./1330/پ۲۰۲/ج

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات