۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۳۳۳۴۷
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان:

رفتار نابخردانه سیاستمداران آمریکایی سبب جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا است

حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با ملت آمریکا مشکلی ندارد، گفت: رفتار غلط و نابخردانه سیاستمداران آمریکایی سبب جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا شده است.
حجت الاسلام و المسلمین جابریان

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیش بینی های رهبر معظم انقلاب درباره بدعهدی آمریکایی ها در برجام اظهار داشت: صدق چنین سخنانی برخی تحلیلگران غربی را بر آن وادشت تا اذعان کنند که رهبر ایران آینده را می بیند چرا که رهبر انقلاب از روز اول عدم خوشبینی به مذاکره با آمریکا را بیان کرد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب خط و نشان را برای دشمنان و مسؤولان داخلی مشخص کرد، افزود: رییس جمهور کشورمان نیز دندان جواب شکنی به ترامپ داده و هر گونه مذاکره دوباره درباره برجام را رد و بیهوده دانست.

این مقام مسؤول با اشاره به حدیث «من جرب المجرب حلت به الندامه» عنوان داشت: صرف نظر از دین، عقل به کسی که به قوانین بین المللی، عهدنامه ها و توافق نامه ها پایبند نیست، اعتماد ندارد.

حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه پس از سخنرانی ترامپ میان همه جناح های سیاسی و با محوریت رهبری وحدت ایجاد شده است، ابراز داشت: پشت سر رهبری حرکت کردن قطعا کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل نجات خواهد رساند.

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا خاطرنشان شد: ما با ملت آمریکا و همه ملت ها مشکل نداشته و در تعامل هستیم بلکه با سیاستمداران بی عقل و سیاست های بی تدبیرانه آمریکا خصومت داریم و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا را در عراق، پاکستان، افغانستان، لبنان، آسیای میانه و آمریکای لاتین سر داده می شود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خط قرمز نظام اسلامی است، گفت: درندگی اساس حکومت آمریکا است و رابطه ایران با آمریکا همان رابطه گرگ و میش است و در این باره رفتار غلط و نابخردانه سیاستمداران آمریکایی سبب جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات