۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۳۵۹۹۴
نمایشگاه مطبوعات؛

حسینی: نیروهای انقلابی و مؤمن باید منسجم تر و متحدتر از گذشته وارد میدان شوند

حسینی گفت: ممکن است در انتخاباتی نتیجه مد نظر را به دست نیاورده باشیم اما این مسأله باید سبب تلاش و فعالیت بیشتر نیروهای انقلابی شود.
سیدمحمد حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها  با اشاره به وضعیت نیروهای انقلابی کشور، گفت: نیروهای انقلابی متعهد و متدین تحرک و پولایی لازم را ندارند و احساس می شود که گاهی دچار رخوت و سرگردانی شدند، این نیروها باید فعال تر در صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: یأس و ناامیدی هیچ معنا و مفهومی ندارد، ممکن است در انتخاباتی نتیجه مدنظر را به دست نیاورده باشیم اما این مسأله باید سبب تلاش و فعالیت بیشتر نیروهای انقلابی شود.

با بیان این که باید فعالیت گسترده تری داشته باشیم، اظهار داشت: چون تصور این است که راه انقلاب و نظام اسلامی راه حق است اگر درست عمل کرده و وظیفه خود را انجام دهیم خداوند متعال نیز برکات خود را شامل حال ملت ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین نیروهای انقلابی و مؤمن باید منسجم تر و متحدتر از گذشته وارد میدان شوند و برای خدمت به اسلام و انقلاب فعالیت کنند تا شاهد توفیقات خوبی باشیم./1323/۲۰۱/ح

ارسال نظرات