۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۳۶۱۲۵
نمایشگاه مطبوعات؛

سردار کارگر: سیستم موشکی ما در آینده موفق‌تر خواهد بود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مورد سیستم موشکی ما و واکنش غرب، گفت: قدرت ما در سیستم موشکی سبب شده است که دنیای استکبار به هم بریزد و مخالفت خودش را در مقابل ما اعلام کند، ما روز به روز در حوزه موشکی قدرتمندتر خواهیم شد زیرا دانش آن بومی است.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در پنجمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات در مورد ضرورت تقویت سیستم دفاعی و افزایش توان موشکی ایران گفت: ما کشوری هستیم که در زمان جنگ سیم خاردار را وارد می‌کردیم اما امروز از نظر توان موشکی به سطحی رسیده‌ایم که کشورهای دیگر هم از ابزار و دانش ما استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این قدرت ما در سیستم موشکی سبب شده است که دنیای استکبار به هم بریزد و مخالفت خودش را در مقابل ما اعلام کند، ما روز به روز در حوزه موشکی قدرتمندتر خواهیم شد زیرا دانش آن بومی است.

سردار کارگر یادآور شد: سلاح‌هایی که ما می‌سازیم بومی است و نیازی هم به خارج نداریم و این تحریم‌ها و تهدیدها هم هیچ تأثیری بر روی ما نخواهد داشت.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد: سیستم موشکی ما برای دفاع از خود است و از این رو باید به ابزارهای جدید دست پیدا کند، بنابراین ما نیاز داریم که به سیستم‌های جدیدتری در بخش موشکی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: رهبری فرمودند: هر وقت که ما ضعیف شدیم دشمن به ما حمله کرده است و ما باید قوی باشیم و در عین قوی بودن اقتدارمان حفظ شود.

سردار کارگر در پایان گفت: ما حتما در حوزه سیستم موشکی موفق‌تر همیشه خواهیم بود./816/۲۰۱/ح

 

ارسال نظرات