۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۳۶۱۷۷
نمایشگاه مطبوعات؛

مقدسی: دولت برای حمایت از رسانه های حوزوی فعال و پویاتر باشد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت دولت از رسانه های حوزوی، گفت: امروز دولت در تمامی بخش ها دارای مسؤولیت است؛ از این رو باید در مسیر حمایت از رسانه های حوزوی فعال و پویاتر باشد.
نماینده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با رسا گفت: یقینا امروز باید در ترویج فرهنگ قرآنی و علوم دینی باید ازظرفیت رسانه ها بیشتر استفاده کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آفرینی خوب و بی بدیل خبرگزاری های حوزوی، دینی و مذهبی، گفت: رسانه های حوزوی با خلاقیت در مسیر ترویج علوم دینی گام بردارند.

مقدسی اظهار داشت: خوشبختانه رسانه های حوزوی نسبت به سالهای گذشته تنوع و فعالیت بیشتری داشته اند و سعی کرده اند از تکنولوژی به خوبی بهره مند شده و از این ظرفیت خوب برخوردار شوند.

رسانه های حوزوی با خلاقیت در مسیر ترویج علوم دینی گام بردارند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بی شک زمانی که حوزه رسانه با تمام اطلاعات مذهبی و علوم دینی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد به خوبی می تواند در ترویج و گسترش علوم دینی بیشتر موثر باشد.

مقدسی با بیان اینکه نقش رسانه های حوزوی نقشی بزرگ و برجسته است، ‌گفت: رسانه های حوزوی باید با نوآوری و خلاقیت در مسیر ترویج علوم دینی در جامعه اسلامی گام بردارند.

رسانه های حوزوی مخاطب شناسی خوبی داشته باشند

وی افزود: رسانه های حوزوی باید مخاطب شناسی خوبی داشته باشند و متناسب با ظرفیت های مخاطبان اطلاعات را بروز برسانند و برای جذب مخاطب مشوق هایی برای ارتباط بیشتر داشته باشند چرا که امروز برای گسترش فرهنگ دینی در جامعه اسلامی به شیوه های مختلفی می توانیم دست بزنیم .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت دولت از رسانه های حوزوی، گفت: امروز دولت در تمامی بخش ها دارای مسؤولیت است و باید در مسیر حمایت از رسانه های حوزوی فعال و پویاتر باشد.

مقدسی در پایان تأکید کرد:دولت همانطور که حوزه اقتصاد کشور را مورد توجه قرار می دهد باید حمایت از رسانه های حوزوی را نیز مورد توجه ویژه قرار دهد.

به گزارش رسا، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار شده است.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلی تهران برپا خواهد بود./842/۲۰۱/ح

ارسال نظرات