۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۲۱۱
نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران پاسخ یاوه گویی های مقامات آمریکایی را در عمل خواهند داد

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران پاسخ یاوه گویی های مقامات آمریکایی را در عمل خواهند داد، گفت: دولتمردان آمریکایی فکر می کنند با تحریم مراکزی مهمی چون سپاه می توانند اقتدار بین المللی ایران اسلامی را تضعیف کنند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،‌ حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان و دانش آموزان شهرستان فریدونکنار با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، این روز را یادآور اقتدار و عظمت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که در دهه های اخیر ملت ایران همواره در برابر ظلم و استبداد بیگانه ایستاده اند، افزود: در بسیاری از نهضت های مردمی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم گوش به فرمان علما و روحانیت در برابر استکبار و استعمار ایستادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استکبار ستیزی یکی از اصول غیر قابل تغییر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اوج این عزت و اقتدار مردمی در نهضت انقلاب اسلامی بود که ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در برابر ظلم و استبداد زمانه ایستادگی کردند و تاج و تخت شاهنشاهی را به زیر کشیدند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند که هیچ گاه اهل مماشات و زیر باررفتن زیاده خواهی نیستند، تصریح کرد: این ملت هر جا که احساس کردند اسلام و انقلاب در خطر است به صحنه آمدند و مقتدرانه از اصل دین و انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز در شرایطی به پیروزی رسید که سیاست مداران غربی هیچ گاه احتمال وقوع چنین انقلابی را نمی دادند، خاطرنشان کرد: اما در همان شرایط ملت بزرگ ایران با لبیک به ندای امام خمینی(ره) حکومت شاهنشاهی را برای همیشه نابود کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمتی دو چندان داد، تصریح کرد: متأسفانه حکومت پهلوی به دلیل وابستگی شدیدی که به آمریکا و دیگر کشورهای غربی داشت هیچ اختیاری در امور کشور نداشت و همه عزل و نصب ها باید با نظر موافق غربی ها انجام می شد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم پهلوی عزت ملت بزرگ ایران را در جهان به پایین ترین حد ممکن تنزل داد، خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی ایران آن عزت و عظمت در دست رفته را دوباره به این ملت بزرگ بازگرداند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان یک الگوی مناسب برای دیگر کشورها است، تصریح کرد: همه دستاورهای ارزشمندی که امروز کشورمان دارد در سایه تحریم های ظالمانه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرایط امروز کشور با چهل سال گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور به دلیل دخالت و وابستگی، در همه امور محتاج آمریکا و کشورهای اروپایی بود.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به ملت ما یک عزت و عظم وصف ناشدنی داد، بیان داشت: در سایه خودباوری که امام خمینی(ره) به این ملت هدیه کرد امروز کشور در عرصه های مختلف به ویژه نظامی، علمی و فناوری های نوین جزء کشورهای برتر جهان محسوب می شود.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که وابستگی برای هیچ کشوری عزت و عظمت نیاورده و نخواهد آورد، تصریح کرد: نتیجه وابستگی ذلت و بدبختی است که امروز شاهد هستیم برخی کشورها دچار آن شده اند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که یکی از دلایل مهم عصبانیت و دشمنی های آشکار آمریکایی ها با ملت بزرگ ایران همین پیشرفت های خیره کننده کشورمان در عرصه های مختلف است، گفت: صنعت هسته ای در اوج تحریم های آمریکا و متحدانش علیه ملت ایران از سوی دانشمندان جوان بومی کشورمان به دست آمده که امروز موجب عصبانیت غربی ها شده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسائل هسته ای که آمریکایی ها بیش از یک دهه است آن را مطرح کرده اند تنها بهانه ای برای فشار به ملت ایران است، بیان داشت: امروز می بینیم پس از مسأله برجام رییس جمهور آمریکا موضوع موشکی و حضور منطقه ای جمهوری اسلامی را بهانه ای برای تحریم های جدید علیه ایران اسلامی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان نشان دهنده حفظ بودن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را با هیچ چیز دیگری معاوضه نخواهند کرد.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید براین که نظام سلطه در برابر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی جز اربده کشی ندارد، بیان داشت: اینکه رییس جمهور آمریکا با کمال وقاهت ملت ایران را تروریست خطاب می کند این نشان دهنده خوی وحشی گری و ادبیات کابویی دولتمردان آمریکایی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران پاسخ یاوه گویی های مقامات آمریکایی را در عمل خواهند داد، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی فکر می کنند با تحریم مراکزی مهمی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می توانند اقتدار بین المللی ایران اسلامی را تضعیف کنند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که همان طور که سرداران سپاه کشورمان بیان کردند این تحریم های جدید آمریکایی ها علیه سپاه ذره ای از عزت و اقتدار این نیروی انقلابی و مردمی کشور را کاهش نخواهد داد، گفت: سپاه مایه افتخار ملت های مسلمان منطقه است چون با اقتدار توانسته تروریست های مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود کند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی پاسخ زیاده خواهی و یاوه گویی های مقامات آمریکایی را در میدان نبرد خواهند داد، تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه امسال فرصت بسیار مناسبی است که ملت مقتدر ایران اسلامی پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آمریکایی ها بدهند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات