۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۵۳۶۲۵۰

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانین همدان به مناسبت ۱۳ آبان

سازمان بسیج طلاب و روحانیان همدان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون همدان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

فرا رسیدن روز 13 آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی وروز دانش آموز، امسال با قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی رنگ وبویی حسینی دارد. قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ واعصار الهام بخش تمامی مبارزات عدالت خواهانه جهان بوده است. اگر با نگرشی دقیق وعمیق به قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سال 1357 نگاه کنیم ، نشانه هایی از جنس قیام عاشورا در آن خواهیم یافت  که همین امر دلیل بر طراوت وتازگی ورشد ونمو روز افزون شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران می باشد.

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان نیز به عنوان بخشی از پیکره ی عظیم ملت شریف ومتدین جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه که به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام گرفت را تعظیم نموده ومبارزات ضد استکباری دانشجویان ودانش آموزان در سیزدهم آبان ماه سال 58 را ارج می نهد. آری تا زمانی که استکبار وجود داشته باشد جهان طعم شیرین عدالت را نخواهد چشید وتنها راه خلاصی از دست توطئه ها وخباثت های استکبار که امروزه در راس آنها دولت ایالات متحده امریکا قرار دارد، مقاومت است که این امر بارها وبارها در جهان به گواهی تجربه ، اثر بخش ومثمر ثمر بوده است همچون مقاومت ملت شریف ایران در طول سالیان متمادی که امروز قطع شدن دست نحس این شیاطین زالو صفت از ایران اسلامی ووجود امنیت واستقلال وآزادگی در میهن عزیزمان است. اما از آنجایی که خباثت ممزوج با ذات استکبار بوده ، انتظار کنار گذاشتن آن وپاک شدن استکبار از جنایات وخبائث خیالی خام بوده که متاسفانه برخی در داخل کشور نیز دچار این اوهام بوده وهستند. ملت بزرگ ایران در طول سالیان مبارزات خود با استکبار به کرات شاهد بدعهدی ها وخیانتهای این جبهه منحوس ومستعمر بوده است که نمونه بارز آن در عصر کنونی برجام میباشد.برجام با تمام نداشته ها وزیانهایش بار دیگر برما حجت تمام کرده وآموخت راهی که ملت در پیش گرفته است برخلاف طعنه وحدس وگمانهای باطل نه تنها راهی درست بلکه تنها راه درست بوده است واین راه ادامه خواهد داشت انشاء الله .

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان بار دیگر با تبریک ایام الله سیزده آبان از فضلا،اساتید، وعموم طلاب وروحانیون وملت شریف وشهید پرور استان همدان دعوت به عمل می آورد تا با حضور پر شور وانقلابی خود در راهپیمایی این روز بار دیگر هیمنه  پوشالی استکباررا به لرزه در آورند و انشاء الله صبح پیروزی نزدیک است./۹۷۹/د۱۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات